پیشنهاد 2 برابری استقلال گزینه مد نظر پرسپولیس



به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، نقل و انتقالات از نیم فصل از چند روز پیش آغاز شده و لیگ برتر خود را برای تقویت آماده می کند. تیم های حاضر در لیگ برتر مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل گهر که در رقابت های لیگ برتر رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند، در ادامه فصل با جذب بازیکنان مورد نظر خود، تلاش می کنند قدرتمند باشند.

پرسپولیس به دلیل جدایی رادوشویچ و مصدومیت طولانی مدت عیسی آل کثیر و همچنین ضعف در چندین پست شلوغ به نظر می رسد که البته به دلیل جذابیت اوساگونا، دوره انتقالی تاکنون بسته شده است.

در شرایطی که مدیران پرسپولیس قول داده بودند به زودی پنجره باز شود، جهجا گل محمدی با چند گزینه داخلی مذاکره کرد تا به پرسپولیس بیاید تا این نفرات را به تیمش اضافه کند. پرسپولیس متوجه یکی از بازیکنانی شد که نیم فصل اول را در تیمش سپری کرد و جهجا گل محمدی هم با این بازیکن و هم مربی فعلی اش تماس گرفت تا در نیم فصل به پرسپولیس بپیوندد.

اما از آنجایی که این بازیکن با تیم فعلی اش قرارداد دارد، هر باشگاهی که بخواهد او را جذب کند باید مبلغی را به باشگاه فعلی اش بپردازد. پرسپولیس مبلغ رضایت نامه این بازیکن را هم در نظر گرفت اما در این بین اتفاقی افتاد که باعث تعجب یحیی گل محمدی شد. باشگاه استقلال که به گفته فرهاد مجیدی صدرنشین فعلی لیگ برتر است، گزینه مدنظر یحیی گل محمدی را خرید و به این بازیکن هم پیشنهاد داد. جالب است که پیشنهاد باشگاه استقلال برای جلب رضایت بازیکنان تقریباً دو برابر پیشنهاد پرسپولیس است و آن هم زمانی که به گل محمدی رسید و باعث تعجب سرمربی پرسپولیس شد. گفتنی است تکلیف این بازیکن در یکی از دو تیم مطرح پایتخت طی روزهای آینده مشخص می شود اما احتمال ماندن وی در تیم فعلی نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید  شکست رقیب المپیکی کشورمان در بسکتبال مقابل قهرمان جهان + عکس

دیدگاهتان را بنویسید