پیش‌فروش ۴ محصول سایپا از دوم اسفند ماه



آنچه دیگران می خوانند:

پس از اجرای ساینا اس و سه طرح پیش فروش مدل کویک به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین طرح فروش فوق العاده سایپا 151، اکنون این گروه خودروسازی قصد دارد مجدداً راه اندازی کند. همان طرح پیش فروش چهار محصول Apply (سه مدل کویک شامل Kuick GKS، Kuick R اتوماتیک و Kuick R مدل GKS) برای دو طرح ویژه برای متقاضیان عادی و یک طرح حمایتی برای خانواده ها و جوانان جمعیت.

این طرح از صبح روز سه شنبه هفته جاری (10 صبح 11 اسفند) آغاز شده و برای متقاضیان عادی به مدت سه روز تا تکمیل ظرفیت برای مادران دارای دو فرزند یا بیشتر ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس زیر مراجعه کنند saipa.iranecar.com به موقع ثبت نام کنید

با توجه به الزام به تعریف حساب پروکسی و واریز بخشی از وجه پرداختی خودرو و مسدودسازی آن قبل از شروع مراحل ثبت نام، متقاضیان عادی باید تا ساعت 13:00 روز دوشنبه (1 مارس) انجام کلیه مراحل اعلام شده در این خصوص (تعیین حساب نمایندگی و واریز مبلغ تعیین شده برای خودروی مورد نظر)؛ در غیر این صورت لینک ثبت نام برای متقاضی فعال نمی شود.

مجدداً بر لزوم تعریف حساب نیابتی و واریز بخشی از پرداخت خودرو از جمله متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانان تاکید می شود. نمی تواند.

بیشتر بخوانید  ترانه علیدوستی آبروی اصغر فرهادی را برد


دیدگاهتان را بنویسید