مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیشرفت علمی یکی از اولویت های اصلی پدافند هوایی ارتش است – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گفته سخنگوی روابط عمومی ارتش ، امیر الهامی معاون پدافند هوایی ارتش با ابراز خرسندی از اولین آزمون کارشناسی ارشد فرماندهی و کنترل در دانشگاه دفاع اظهار داشت: رشد و ارتقا scientific علمی یکی از اولویت های اصلی برای دفاع هوایی این ارتش است.

وی با تأکید بر اینکه فرماندهان و پرسنل نیروهای دفاعی باید با مطالعه آخرین دانش و فناوری های روز دنیا از مرزهای هوایی ایران اسلامی محافظت کنند ، افزود: استراتژی ، برنامه ریزی و نقشه راه نیروهای دفاعی به منظور پیشرفت علمی پرسنل از این نیرو “این قطعاً قدرت نیروهای پدافندی را افزایش می دهد.

جانشین نیروهای پدافند هوایی اظهار داشت: گام های بلندی که در جهت توسعه علمی و ارتقا knowledge دانش و مهارت نیروهای جوان و انقلابی این نیرو در جهت حفاظت از حریم هوایی ایران برداشته شده ، موجب افتخار و سربلندی همگان خواهد بود.

امیر الهامی با بیان اینکه رشد و توسعه فناوری دفاعی و فضانوردی در کشور به دلیل وجود آموزش و تحقیقات تکمیلی در سطوح مختلف دانشگاه است ، خاطرنشان کرد: تهیه و توسعه دوره های لازم در دوره های عملیاتی از جمله کارشناسی ارشد با اخذ پروانه های عملیاتی لازم واضح است که چشم انداز دانشگاه و نیروهای دفاعی پذیرش دانشجوی دکترا خواهد بود که بحمدالله نیز در حال پیگیری و اجرا است.

بیشتر بخوانید  تابان و زاگرس در صدر آمار پروازهای ابطالی اردیبهشت‌ماه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *