مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیش‌بینی قیمت سکه از ۳ جناح

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا،قیمت سکه روز چهارشنبه در 42 میلیون بازگشایی شد و با کاهش در 41 میلیون و 500 هزار تومان بسته شد. قیمت طلای آبشده هم با کاهش تا 14 میلیون و 775 هزار تومان پایین آمد و در 14 میلیون و 820 هزار تومان بسته شد.

در معاملات پشت خطی هم اکثر نگاه‌ها به کنفرانس مطبوعاتی فدرال رزرو بود. در همین راستا، شب گذشته کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو برگزار شد و او به سوالات خبرنگاران در خصوص سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا پاسخ داد.

پاول در این نشست تاکید کرد که فعلا قصدی برای افزایش نرخ بهره ندارد و آن را در محدوده ۵‌.۵۰٪ ثابت نگه داشت.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اونس طلا در واکنش به ثابت ماندن نرخ بهره جهش معناداری را ثبت کرد و تا ۲۳۲۶ دلار بالا رفت. البته این فلز گران‌بهای داخلی در زمان تدوین این گزارش در حدود ۲۳۲۰ دلار معامله شد که نسبت به روز قبل ۳۷ دلار گران شده است.

پیش بینی قیمت سکه امروز 13 اردیبهشت

در شرایط کنونی برخی از سکه‌بازان معتقدند که احتمالا صعود قیمت طلا در روز جاری بتواند کفه ترازوی جناح افزایشی بازار سکه را سنگین کند.

با این حال برخی دیگر می‌گفتند که بازار خبری شده و در صورتی که تتر و دلار در معاملات روز پنجشنبه نزولی شود، این اتفاق می‌تواند اثر طلای جهانی بر روی سکه را تا حدودی تعدیل کند.

در مجموع در روز جاری مرز ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه مهم است و در صورتی که آن را حفظ کند، احتمال ورود این فلز گران‌بهای داخلی به کانال ۴۲ میلیون تومان وجود دارد. در غیر این صورت اگر این مرز از دست برود در گام اول، عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۴۱ میلیون تومان و در گام دوم، تا کف کانال یاد شده محتمل است.

بیشتر بخوانید  استایل شیک اسکارلت جوهانسون با کت و شلوار مردانه

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *