پیروزی پورگل پرسپولیس مقابل هوادار/پوشان سرخ از پایتخت 3



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر سومین برد متوالی خود در فصل بیست و دوم را جشن گرفت.

تیم های هوادار و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 19:00 در ورزشگاه پاس کوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

لوکادیا در دقایق 13 و ساعد صادقی در دقایق 37 و 62 گل های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند و داریوش شجاعیان در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی تک گل هوادار را به ثمر رساند تا رکورد گل نزدن سرخ ها را بشکند. گل در فصل بیست و دوم

پرسپولیس که در دو بازی برگشت فصل گذشته نتوانست هوادار را شکست دهد، در این بازی به شکست ناپذیری خود مقابل این تیم پایان داد و با 11 امتیاز به صدرنشینی این فصل ادامه داد.

طرفداران: میلاد فراهانی، فریبرز گرامی، عزت الله پورکاز، محمدجواد محمدی (63- داریوش شجاعیان)، سپهر روزی طلب، بابک مرادی (40- ایمان غلامی)، محسن سفیدچکایی، مهدی عبدی، عباس معینیان (پو معینیان حسین) (4) – ایمان غلامی)، نیما عذیری و سید محمد میری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، دانیال اسمجلی فر، میلاد سرلک، سوروس رفیعی (76-محمد عمری)، سعید صادقی (88-کمال ساگت نیا)، مهدی نعمتی (80-س) اسدبیگی) و یورگن لوکادیا (76- حمید پاکدل).

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه 3: توپ ارسالی هواداران از دستان بیرانوند به موقعیت خطرناکی برای میزبان تبدیل شد اما داور خطای آبی پوشان روی بیرانوند را گرفت.

بیشتر بخوانید  ویدئو/ توضیحات نفیسه روشن در مورد سفر به کربلا در محرم

دقیقه 9: بازی طولانی بازیکن پرسپولیس روی پاس سوروس رفیعی با دو ضربه سر گلسیانی و پورعلی گنجی تبدیل به موقعیت اول سرخ ها در این بازی شد، توپ توسط مدافعان هواداران برگشت داده شد و در ادامه اسماعیلی فر با شوتی بی دقت این موقعیت را از دست داد. .

دقیقه 13: پاس خوب بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه و ضربه پایانی لوکادیا اولین گل پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساند. در این صحنه سعید صادقی با یک پاس خوب توپ را به اسماعیلی فر رساند و پاس بریده این بازیکن از روی خط، لوکادی را با یک ضربه دقیق وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه 20: بار دیگر فرار سعید صادقی به داخل محوطه جریمه موقعیت خطرناکی ایجاد کرد اما لوکادیا این بار پاس این بازیکن را به گل تبدیل نکرد و موقعیت بسیار خطرناکی برای پرسپولیس از دست رفت.

دقیقه 21: سپهر روزی طلب اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 30: علی نعمتی نیز به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت زرد گرفت.

دقیقه 37: سعید صادقی با یک ضربه دقیق پای چپ پس از یک حرکت زیبای فردی با فاصله زیاد و با درآوردن تعدادی از هواداران مقابل، گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 2+45: مهدی ترابی نیز توسط داور با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه 62: ساعد صادقی بار دیگر با یک حرکت انفرادی بسیار زیبا و ضربه فنی از پشت محوطه جریمه گل های دوم و سوم سره پوشان را به ثمر رساند.

دقیقه 63: محمد جواد محمدی به دلیل اعتراض مجدد اخطار مسابقه دریافت کرد.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس سه شنبه 20 دی

دقیقه 68: کارت زرد بعدی به سوروس رفیعی داده شد.

دقیقه 78: جورجی ولسیانی نیز از بیژن حیدری کارت زرد گرفت.

دقیقه 82: توپ ارسالی هواداران به دانیال اسماعیلی فر برخورد کرد و داور یک پنالتی برای تیم میزبان اعلام کرد. داریوش شجاعیان در این بازی پنالتی را به گل اول هواداران تبدیل کرد و اختلاف را به دو گل رساند.

دقیقه 1+90: امیرحسین پورمحمد بازیکن هوادار به دلیل خطا روی محمد عمری از داور کارت قرمز گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید