پیروزی تیم ملی والیبال لهستان برابر میزبان المپیک



تیم ملی والیبال لهستان تیم ملی والیبال ژاپن را شکست داد.

به گزارش ایسنا ، وی در جریان بازی های روز چهارم رقابت های والیبال المپیک در توکیو ، در قسمت مردان تیم ملی والیبال لهستان ، به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن رفت.

درگیری دو تیم در گروه A این مسابقات بسیار جالب بود. سرانجام تیم ملی والیبال لهستان با درخشش کورک و لئون موفق شد با نتیجه 3 بر 0 از سد میزبانی بازی های المپیک 2020 عبور کند. سه ست این دیدار با نتیجه (25:22) به پایان رسید. ) ، (25: 21) و (26:24) ، به ترتیب به نفع لهستان.

در پایان ست سوم و امتیازات نهایی این رقابت ها بین دو تیم رالی های زیبایی را رقم زد و در نهایت تیم ملی والیبال لهستان موفق شد با پیروزی ، با سه پیروزی و یک شکست ، همچنان گروه A این رقابت ها را رهبری کند.

در این بازی لئون با 17 امتیاز با ارزش ترین بازیکن زمین شناخته شد.

در دیگر مسابقات گروه A ، کانادا و ونزوئلا به مصاف هم رفتند که در پایان با پیروزی 3 بر صفر تیم کانادایی با امتیاز 25-13 ، 25-22 و 25-12 به پایان رسید.

با این پیروزی ، کانادا با یک بازی دیگر موقتاً از رده پنجم به رده دوم صعود کرد و دو برد و 7 امتیاز ثبت کرد.

بازی های گروه A در این رقابت ها بسیار دقیق کنترل می شود و باید یکی از تیم های ایتالیا ، ایران ، لهستان ، ژاپن و کانادا از این مسابقات حذف شوند.

تیم ملی والیبال ایران اکنون با یک بازی کمتر از حریفان خود (با دو برد و یک شکست) در رده چهارم این گروه قرار دارد. ایرانی های بزرگسال شما در دیداری حساس 15:10 به وقت ایران به مصاف ایتالیا می روند.

بیشتر بخوانید  نرخ سود بین‌بانکی باز هم افزایشی شد +جدول

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید