پیراهن رونالدو میلیاردی فروش رفت



آنچه دیگران می خوانند:

کریستیانو رونالدو که جمعه شب در یک انتقال شوکه کننده با قراردادی دو سال و نیم به عنوان بازیکن آزاد به النصر عربستان پیوست، تاثیر زیادی در خارج از زمین برای این باشگاه گذاشته است. پیش از انتقال رونالدو 37 ساله به النصر، این باشگاه حدود 860 هزار دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشت و با ورود برنده 5 توپ طلا به این باشگاه عربستانی، تعداد فالوورهای این باشگاه به این باشگاه رسید. 6.1 میلیون

پیراهن رونالدو

این باشگاه عربستانی از فروش پیراهن این بازیکن در کمتر از 48 ساعت نزدیک به 3 میلیون ریال سود معادل 33 ​​میلیارد و 384 میلیون تومان به دست آورد.

روزنامه سعودی «الریاضیه» نیز گزارش داد؛ رونالدو ساعت 11 امشب (دوشنبه) با هواپیمای شخصی وارد ریاض پایتخت عربستان می شود و تحت تدابیر ویژه امنیتی از فرودگاه به پناهگاهی در این شهر منتقل می شود. بر این اساس، مهاجم سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس فردا (سه شنبه) در تست پزشکی نصر شرکت خواهد کرد و سپس در مراسمی مشابه مراسم رونمایی از وی در مقابل هواداران رئال مادرید در سال 2009، قرارداد جدیدش در سال 2009 اعلام خواهد شد. با حضور هواداران نصر باشگاه معرفی خواهد شد. انتظار می رود حدود 30000 هوادار در این رویداد شرکت کنند. به محض اینکه رونالدو مجوز بازی بگیرد، بلافاصله نصر را در مسابقات بعدی همراهی می کند.

بیشتر بخوانید  انهدام باند سرقت مسلحانه / 8 سارق دستگیر شدند

شبکه رادیویی انگلیسی «Talk Sport» روز گذشته مدعی شد؛ رونالدو در قرارداد خود با باشگاه النصر بندی دارد که بر اساس آن در صورتی که نیوکاسل در پایان فصل موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شود، می تواند فصل آینده به صورت قرضی به کلاغ ها بپیوندد. توسط مالکان باشگاه النصر. برنده 5 توپ طلا پیش از آغاز جام جهانی قطر قرارداد خود را با منچستریونایتد فسخ کرد.

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز اعلام کرد; دستمزد رونالدو 37 ساله در النصر تقریبا 90 میلیون دلار در هر فصل است و با احتساب بندهای تبلیغاتی و اسپانسر تضمین شده در این قرارداد، دستمزد او در هر فصل در مجموع به نزدیک به 200 میلیون دلار می رسد.

رونالدو از سال 2009 تا 2018 در باشگاه رئال مادرید عضویت داشت و برای کهکشانی ها 438 بازی انجام داد و 450 گل و 131 پاس گل به ثمر رساند و همچنین رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را در اختیار دارد.

وی سپس به یوونتوس رفت و پس از سه سال حضور در این تیم و به ثمر رساندن 101 گل در 134 بازی، پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و در 18 ماه حضور در این تیم در 54 بازی 27 گل به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید  حرکات موزون و خجالت آور لیلا اوتادی با موزیک لیلا لیلا

دیدگاهتان را بنویسید