مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیج گوریل قزاقستان | اینستاگرام گوریل قزاق

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله






صفحه گوریل قزاقستان قزاقستان گوریل اینستاگرام بیوگرافی یومانوف آلمات باخیتوویچ – ایران چطور؟






پیج گوریل های قزاقستانی گوریل قزاق اینستاگرام بیوگرافی یومانوف آلمات باخیتوویچ گوریل های قزاق مسابقه با سجاد غریبی که مبارزه در مطلب بعدی می باشد.

آلمات باهیتوویچ جومانوف، مبارز دیگری که به تایتان قزاق معروف است، هالک سجاد گاریب ایرانی را به چالش کشید. در این ویدیو یک گوریل قزاق به گاریب می گوید: “من هالک واقعی هستم، تو و مارتین ترسو هستید – بیا با هم بجنگیم”!
اینفلوئنسر اهل قزاقستان است که به اندازه قریب یا فورد طرفداران ندارد، اما به نظر می رسد به دنبال راهی برای معروف شدن و دنبال کردن راهی است که سجاد قریب طی کرده است.

سجاد غریبی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که یکشنبه 18 مردادماه سال جاری در دبی به مصاف این حریف قزاق می رود. اکنون ویدئویی از مراسم حضوری گاریبی و گوریل قزاق منتشر شده است که البته همچنان با درگیری همراه است. در حالی که پیش از این تصاویری از دردسرهای گاریبی مقابل مارتین فورد منتشر شده بود و او با شلیک گلوله مقابل این مرد انگلیسی به زمین کشیده شد، این بار او سعی کرد مراقب باشد تا اتفاق قبلی تکرار نشود.

هالک ایرانی که به نظر می رسید در ماه های اخیر تلاش می کرد وزنه خود را بالا ببرد، در این مراسم رودررو به مصاف حریف خود از قزاقستان رفت که لحظاتی بعد با او مبارزه کرد. البته گوریل قزاق مشت عجیبی زد و زمانی که هالک ایرانی قصد داشت این حرکت را جبران کند با واکنش جمعیت و محافظان مواجه شد.

بیشتر بخوانید  اولین مدال آور دوومیدانی ایران درگذشت -





خطا: محتوا محفوظ است!!