مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیج همایون | پیج همایون فلاحی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





یج همایون | صفحه همایون فلاحی بیوگرافی همجون فلاحی – ایران چطوره؟






یج همایون | صفحه همایون فلاحی بیوگرافی هماجون فلاحی و پسرش در اینستاگرام و ملکه اش اینسا کیست و فیلم هماجون و موجینا و هماجون پسر اینسته و عکس دستگیری هماجون فلاحی.

برای دیدن صفحه همایون صفحه همایون فلاحی | بیوگرافی همجون فلاحی کیست؟

اخیراً ویدیویی از یک پسر 14 ساله اینستاگرامی به نام هماجون فلاحی با صفحه خود و موجینا به عنوان «ملکه های زیبایش» به طور غیرعادی در آن حضور دارد و دیالوگ های رد و بدل شده بین آنها نشان می دهد که آنها فقط فیلمنامه نویس هستند. تنظیمات از پیش تعیین شده ای وجود دارد که تیم بزرگسالان برای آنها نوشته است.
فعالیت روزانه و سطح تولید فیلم در صفحه منتسب به این پسر، سوالات و ابهامات متعدد و جدی را ایجاد کرد، تا جایی که وی به درز برخی اطلاعات و تصاویر از پشت صحنه و تولید محتوای خاص این صفحه اشاره کرد. از فرض بالا خارج شود، خاطرنشان کرد که در انتهای صفحه یک تیم متخصص با برنامه ریزی از پیش برنامه ریزی شده این اطلاعیه های ویژه با هزینه های مالی گزاف وجود دارد و این کودکان تنها مجریان نظرات آنها هستند.

اسم این پسر در اینستاگرام همجون است.

آیا ضبط و تولید پست هایی در اینستاگرام از «خیال پردازی های غیراخلاقی مردان جوان» منطقی است؟ یا تصور می کنیم که دادن اسبی از بالاترین نژاد به قیمت یک تا دو میلیارد تومان به یک پسر جوان صرفاً برای تولید پست هایی است که در شبکه های اجتماعی مورد تمجید قرار می گیرد و هیچ هدفی از پشت پرده وجود ندارد. تولید چنین محتوایی با هزینه زیاد؟

بیشتر بخوانید  قتل جوان ایرانی در ترکیه / جزئیات -





خطا: محتوا محافظت شده است!!