پیام کیروس به عادل فردوسی پور چه بود؟


مجله دلگرم: کارلوس کیروس اکنون مربی سابق تیم ملی است. این مربی صبح امروز ایران را ترک کرد و قبل از عزیمت به عادل فردوسی پور پیام داد و از او تشکر کرد. عادل فردوسی پور همیشه حامی او بوده است.

کارلوس کیروس در اینستاگرام خود نوشت:

عادل عزیز
نامه سرگشاده به هواداران تیم ملی:
از فرصتی که دادید تا در آخرین مصاحبه ام احساسات شخصی و ملی خود را با شما به عنوان انتخاب کننده تیم ملی ایران در میان بگذارم، سپاسگزارم.

بعد از آخرین بازی این کار را بدون خواب انجام دادم. پایان با شکست دردناک بود. آرزوی تیم ما این بود که پایان خوشی را برای هواداران تیم ملی تدارک ببینیم. این میسر نشد اما بازیکنانم مثل همیشه تمام تلاش خود را کردند تا باعث شادی و سربلندی مردم شوند. من فکر می کنم که آنها سزاوار آرامش، احترام و قدردانی برای کارهایی هستند که در 8 سال گذشته انجام داده اند.

من معتقدم که اکنون زمان انتقاد نیست، بلکه فرصت پیشرفت با استفاده از تجربیات مثبتی است که در داستان هشت ساله خود داشتیم. ما به خود می بالیم زیرا چهره ای معتبر و قابل احترام از فوتبال ایران به دنیا نشان داده ایم.
این چیزی است که در زندگی حرفه ای فوتبال ما مهم است. تا همیشه بدانیم برای چه چیزی بازی می کنیم. صرف نظر از مشکلات و تبلیغاتی که در این مسیر با آن مواجه شدیم. ما این کار را برای مردم به روش خود و با یکدیگر انجام دادیم.
اجازه دهید مردم با آزادی انتخاب و بدون تأثیر دستکاری های بدخواهانه قضاوت نهایی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید  جزئیات کامنت توهین آمیز نسیم نهالی برای یک هوادار تراکتورسازی

نامه کیروش به ادل فردوسی پور


بیشتر

کارلوس کی روش چقدر برای ایران درآمد داشت؟

بعد از کیروس چه کسی انتخاب تیم ملی خواهد بود؟


دیدگاهتان را بنویسید