پیام های تبریک پادشاه مالزی به سیرالئون و نامیبیا



سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور پیام تبریک پادشاه مالزی به آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور منتخب را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش ، پادشاه مالزی “سلطان عبدالله رایاud الدین مصطفی بالله شاه” با ارسال پیامی به آیت الله رئیسی انتخاب وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

پادشاه مالزی در این پیام ابراز امیدواری کرد که روابط نزدیک و برادرانه مالزی و جمهوری اسلامی ایران در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی بیشتر تقویت شود.
در این بیانیه آمده است: “من اطمینان دارم كه مالزی و جمهوری اسلامی ایران به همکاری خود برای تقویت روابط در سطوح بالاتر ادامه خواهند داد.”

گفتنی است محی الدین یاسین نخست وزیر مالزی پیشتر با ارسال پیامی به رئیس جمهور منتخب پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته است.

پیام تبریک روسای جمهور سیرالئون و نامیبیا به آیت الله رئیسی

به گفته سفارت جمهوری اسلامی ایران در سیرالئون ، رئیس جمهور سیرالئون ، جولیوس مادابیو با ارسال پیامی به آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

در این پیام ، رئیس جمهور سیرالئون با اشاره به شایستگی های آیت الله رئیسی در سمت قبلی خود به عنوان رئیس قوه قضائیه ، گفت: عالیجناب ، شما به عنوان یک مقام ارشد در جامعه خود نقش مهم و سهم بسزایی در جامعه ایران برجای گذاشته اید. ثبت ، که فراموش نشدنی است.
جولیوس مادابیو در قرائت دوستانه و صمیمی روابط سیرالئون و جمهوری اسلامی ایران در سالهای اخیر گفت: “من اطمینان دارم که روابط خوب بین دو کشور در سالهای آینده بیشتر تقویت خواهد شد.”
رئیس سیرالئون همچنین ابراز امیدواری کرد که روابط کنونی دو کشور در سایه همکاری نزدیک و منافع مشترک دو کشور و دو ملت ادامه یابد.

بیشتر بخوانید  قیمت پژو پارس سقوط کرد +قیمت جدید انواع پژو پارس

پیام رئیس جمهور نامیبیا

به گفته سفارت جمهوری اسلامی ایران در نامیبیا ، رئیس جمهور نامیبیا ، هاگ گینگوب با ارسال پیامی به رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ، وی ، مردمش و دولت نامیبیا را تبریک گفته است.

رئیس جمهور نامیبیا در بیانیه ای گفت: “من می خواهم از این فرصت استفاده كرده و بر تعهد نامیبیا در تقویت روابط و همکاری های دوجانبه با ایران و تقویت دوستی و همبستگی موجود بین دو كشور تأكید كنم.”
هاگ گینگوب همچنین برای رئیس جمهور منتخب آرزوی سلامتی و موفقیت داشت و ابراز امیدواری کرد که مردم ایران در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی شاهد پیشرفت و موفقیت بیشتر باشند.

310 310

دیدگاهتان را بنویسید