پیام نوروزی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن



به گزارش شمانیوز؛ متن پیام به شرح زیر است:

باد صبح بیرون آمد و بوی نوروز

با آرزوی موفقیت برای دوستان و آرزوی موفقیت

باد امسال و همه سالها مبارک باد

همایون بدات این روز و هر روز

همکاران و سرمایه گذاران گرامی؛

به خواست خدا بهاری دیگر آمد و طبیعت خفته را بیدار کرد تا در پرتو نظم بی بدیل آفرینش روحی تازه در کالبد سرد طبیعت دمیده و برای همگان در عرصه های مختلف زندگی رونق و امید به ارمغان آورد. .

سال 1401 آغاز می شود که شرکت تامین سرمایه تمدن وارد دومین دهه حضور خود در عرصه ارائه خدمات مالی در بازار سرمایه کشور می شود. این شرکت در این سال ها توانسته است یکی از نهادهای مالی پیشرو در بازار سرمایه کشور باشد و در سال جدید با پشتوانه قوی تجربیات گذشته، در مسیرهای جدید و حوزه های جدید کسب و کار گام بردارد. تامین مالی بازار.سرمایه کشور سرمایه گذاری خواهد کرد.

بی شک تحقق تمامی آرمان ها و افق روشنی که شرکت سرمایه تمدن برای ورود به سال 1401 و سال بعد تعیین کرده است نیازمند حمایت های ارزنده ای است که با اعتماد سرمایه گذاران، خریداران و سهامداران شکل گرفته است. سال‌ها پایه و اساس هر موفقیتی را که اکنون به آن افتخار می‌کنیم، گذاشته‌اند. هدف ما این است که آغاز هر سال را به فرصتی برای نوآوری و برداشتن گام‌های قوی‌تر در جهت سربلندی شرکت در جهت پاسخگویی مناسب به اعتماد مشتریان و سهامداران خود تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید  صدور احکام حقوقی جدید بازنشستگان | پرداخت حقوق فروردین با اعمال افزایش حقوق

همکاران گرامی واقف هستیم که در فضای رقابتی کنونی ارتقای شرکت مستلزم تامین منافع و رضایت کلیه ذینفعان محترم می باشد. بنابراین، ما ملزم به توسعه موثر زیرساخت ها، بهینه سازی فرآیندها و ساختارهای عملیاتی و سازمانی، توسعه مهارت ها و توانایی ها و تلاش برای بهبود فضای کسب و کار خواهیم بود.

هم اکنون با تبریک آغاز بهاری دیگر و آرزوی سلامتی و شادکامی برای تمامی همکاران عزیزم در خانواده تمدن بزرگ، سرمایه گذاران و سهامداران عزیز و تمامی دست اندرکاران صنعت بازار سرمایه، امیدواریم با یاری خداوند متعال و یاری مجاهدین نیروها و کارشناسان شرکت سرمایه تمدن می تواند در جهت فتح قله های پیش رو و ارائه خدمات بهتر گام های موثری بردارد.

بهنام محسنی

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن

روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن

دیدگاهتان را بنویسید