پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی قدس



دکتر افشار فتح الهی در این پیام روز جهانی قدس را نقطه عطفی درخشان در توجه امت اسلامی و جامعه بشری به موضوع فلسطین خواند.

متن پیام مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کشم به مناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر است:

قدس سره به عنوان اولین قبله مسلمین در جهان ایستاده و در نزد استکبار جهانی به رهبری آمریکا جنایتکار و رژیم کودک کش اسرائیل مثل همیشه مستحکم است.

حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و پس از تأسیس نیروی قدس سپاه پاسداران، رؤیاهای رژیم صهیونیستی و حامیان خبیث آن را باطل کرد.

امروز بر همگان روشن شده است که تصمیم حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از سال 58 و تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان «روز جهانی قدس» عطف درخشانی است. نکته مورد توجه امت اسلامی و جامعه بشری است.

روز قدس، روز قیام ملت‌های اسلامی و همه آزادگان جهان در برابر هرگونه تجاوز و اشغالگری است که پایه‌های خالی رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه در می‌آورد و ذلت و ابتذال این رژیم سرطان‌زا را در مقابل کوه‌ها و کوه‌های بزرگ نشان می‌دهد. مسلمانان جهان.

روز جهانی قدس یک پیام ارزشمند دارد و آن این است که امت اسلامی در هیچ کجای دنیا مورد ظلم قرار نخواهند گرفت و وحدت مسلمانان بر محور مقدس قدس، کابوس دشمن صهیونیستی و آمریکایی شکل خواهد گرفت. اروپایی و برخی حاکمان سیاسی باز در منطقه.

بیشتر بخوانید  صفر تا صد ثبت نام خودروی وارداتی

به منظور قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه دار از عموم مردم عشایر، متدین و فرهیخته جزیره زیبای کشم دعوت می کنم به مناسبت روز جهانی قدس با حضور در مراسم روز جهانی قدس از عموم مردم اسلام دعوت به عمل آورند. ایران و ملت مسلمان در همه کشورها. بیایید با مرگ واقعی بگوییم مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در روز جمعه.

افشار فتح الهی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کشم

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

دیدگاهتان را بنویسید