مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پیام مدیرعامل ایمپاسکو به مناسبت سال نو

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز؛ متن پیام به شرح زیر است:

دوست من نسیم نوروزی از کجا می آید

از این باد بخواه قلبت را روشن کند

نوروز باستانی سرود عشق و زیبایی تجلی حالتی نو و بیداری دل سالک است برای عزت و سربلندی و موفقیت بیشتر تلاش می کنیم.

فرا رسیدن سال نو، اگرچه پایان سال کار خالصانه خانواده بزرگ شرکت تولید مواد معدنی ایران، آغاز سالی دیگر از کار و خدمت است. سالی که در آن باید تلاش خود را به امید فردایی بهتر افزایش دهیم.

در سال گذشته با استعانت از خداوند متعال و تلاش همکاران صادق، پرتلاش و پرتلاش، علیرغم تحریم ها و بیماری همه گیر تاج، عملیات اکتشاف در بسیاری از مناطق و صدور مجوزهای اکتشافی به ویژه در مناطق کم برخوردار با استخراج بیش از 60 میلیون تن با موفقیت همراه بود. تولید مواد معدنی از معادن سرپوشیده و وابسته و به تبع آن رشد کل تولید انواع فرآورده های معدنی، اقدامات موثری در پیشبرد طرح های توسعه و جذب بیش از 14000 میلیارد تن سرمایه توانمند داخلی به مجتمع های مرتبط با ایمپاسکو است.

همه این دستاوردها خروجی جدید و آینده ای روشن را به همراه داشت تا با تلاش مشترک و همگرایی همدلانه، توان سرمایه های مادی، معنوی و انسانی را برای برداشتن گام های بیشتر و بهتر در سال جدید تضمین کند.

با قدردانی از زحمات همه عزیزان، تبریک عید نوروز و آرزوی سربلندی برای همه همکاران، دست اندرکاران و خانواده محترمشان، امیدوارم با تلاش و همدلی بیشتر سالی سرشار از موفقیت و سربلندی را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاوریم و مورد توجه قرار دهیم. صفحه افتخار تاریخ شرکت

بیشتر بخوانید  وضعیت هوای تهران تا هفته آینده چگونه خواهد بود؟

امیرعلی طاهرزاده

مدیر اجرایی ایمپاسکو

روابط عمومی ایمپاسکو

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *