پیام صریح ارتش ایران به حضور آمریکایی ها / اسرائیل در جغرافیای ایران مانند یک رویا است


دریادار حسین هانسادی ، فرمانده نیروی دریایی ارتش ، در یک سخنرانی در برنامه “یک نگاه کن” گفت: از منطقه هوشیار باشید. “بهتر پیدا کن.

وی افزود: نیروهای دریایی قابل توجهی در مناطق شرقی و شمالی اقیانوس هند حضور دارند ، همچنین نیروی دریایی ارتش ایران در شمال اقیانوس هند به عنوان ناوگانی حضور دارد که قدرت حرکت در اقیانوس را دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: میزبانی ششمین اجلاس سران ایونی در سال 1997 به ایران سپرده شد و در همان جلسه فرانسه به عنوان میزبان بعدی پیشنهاد شد. در همان اجلاس ، ما به فرانسوی ها گفتیم که اجلاس بعدی را در کجا برگزار می کنند. آنها به ما در پاریس گفتند و ما گفتیم شما در این اجلاس شرکت می کنید زیرا در جزیره Reunion هستید و باید اجلاس بعدی را در این جزیره برگزار کنید.

دریادار هانسادی گفت: “در حاشیه این جلسه ما جلساتی با فرماندهان نیروی دریایی آلمان ، هلند و فرانسه داشتیم و موضع قاطع جمهوری اسلامی ایران را در مورد ائتلاف های منطقه ای که عضو آن است ابراز کردیم و آنها موافقت کردند کشورهایشان. “گزارش شده است که اروپایی ها قصد جدا شدن از آمریکایی ها را دارند.

وی گفت: در جلسه با فرمانده ناوگان فرانسه نقشه خلیج فارس را توزیع كردیم و موقعیت كشتی های كشورهای مختلف را نشان دادیم. در این جلسه ، من در مورد اینکه وقتی در خلیج عدن بلاتکلیفی وجود دارد ، شما یک ائتلاف در منطقه خلیج فارس تشکیل می دهید معنی آن را بحث کردم. فرمانده ناوگان فرانسه گفت که او شخصاً با شما موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید  واژگونی خودرو بر اثر بی احتیاطی راننده ماشین برف / فیلم

دریادار هانسادی گفت: “به نظر می رسد اروپایی ها تحت فشار آمریکایی ها هستند و در عین حال ایالات متحده است که پست است.”

دریادار هانسادی درباره اعزام ناوگان ارتش به اقیانوس اطلس گفت: مکران بندرگاه سیار است و این کشتی می تواند ظرفیت خوبی برای حضور ناوگان ما در دریاهای آزاد باشد. سهند از زمان ساخت 400 روز قایقرانی کرده است که نشان می دهد ظرفیت بالایی برای دانش در جوانان این کشور وجود دارد.

پیام صریح ارتش ایران به حضور آمریکایی ها / اسرائیل در جغرافیای ایران مانند یک رویا است

فرمانده ناوگان ادامه داد: امروز در اقیانوس اطلس ، ما هستیم که روند ایجاد می کنیم. البته بخشی از این حضور به این دلیل است که آمریکایی ها گفتند ایرانی ها نمی توانند در اقیانوس اطلس حضور داشته باشند. وقتی ناوگان جمهوری اسلامی در منطقه کیپ امید خوب و اقیانوس اطلس حضور دارد ، پیام ویژه ای دارد. ما اصلاً برنامه ای برای حضور در خلیج مکزیک نداشتیم. ایالات متحده نگران است که امروز برای اولین بار در تاریخ ایران ، درهای اقیانوس اطلس به روی ما باز است.

وی ادامه داد: یک روز رهبر انقلاب به ما فرمودند که برنامه ریزی کنیم به کشوری مانند گامبیا برویم ، جایی که آمریکایی ها برده داری را در آنجا آغاز کردند. حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیز که کشوری است که از مظلوم حمایت می کند ، پیام ویژه ای دارد. هفته گذشته ناوگان ما در این کشور حضور داشت.

فرمانده ناوگان گفت: “آمریکایی ها در طول سالها پایگاههایی در اطراف ما ساخته اند و امروز وقتی 5000 کیلومتر فاصله داریم وحشت می کنند.” این ترس به این دلیل است که حضور ایران ناقض هژمونی ایالات متحده است.

بیشتر بخوانید  100٪ تخت های بیمارستان شهید محمدی بندرعباس توسط کرونا اشغال شده است / 20000 دوز واکسن برکت وارد هرمزگان می شود

هانسادی گفت: امروز اقدامات تروریستی دریایی در دریای سرخ در حال انجام است و در شرایطی که فروش نفت ایران تحت تحریم است ، آنها به دنبال ضربه زدن به نفتکشهای ما هستند و ما از ابتدای دریای سرخ تا کانال سوئز و حدود دو سال برگشت. “ما آنها را همراهی می کنیم.

فرمانده ناوگان در مورد وضعیت امنیت مرزهای آبی کشور گفت: امنیت مرزهای آبی ما بسیار بالا است و امکان ندارد یک کشتی قصد نزدیک شدن به این منطقه را داشته باشد و هر از چندگاهی تحت نظارت قرار نگیرد ” هواپیماهای بدون سرنشین نیروی دریایی و نیروی هوایی ظرفیت خوبی را ایجاد کرده اند ، بنابراین مناطق درون مأموریت ارتش و حتی مناطق مأموریت سپاه کاملاً ایمن هستند.

هانسادی گفت: “حضور اسرائیل در جغرافیای ما مانند رویا است.”

۲۷۲۱۵

دیدگاهتان را بنویسید