پیام رئیس‌جمهور در روز خبرنگار | خبرنگاری، جهاد در راه حقیقت است


مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران، در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را فرصتی ارزشمند برای تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه‌ی پاسداران حقیقت و وجدان‌های بیدار جامعه دانست. وی تاکید کرد که خبرنگاران با قلم توانا و بیان رسا، نقشی حیاتی در روشنگری، تنویر افکار عمومی و ایجاد امید در جامعه ایفا می‌کنند.

رئیس‌جمهور به اهمیت و جایگاه والای خبرنگاران اشاره کرد و بیان داشت که آنان با فداکاری و استفاده از تمامی توان و استعداد خود، در خدمت مردم و اطلاع‌رسانی صادقانه قدم برمی‌دارند. در عصری که سیل بی‌پایان اخبار و اطلاعات، جامعه را با چالش‌های پیچیده‌ای در تشخیص حقیقت مواجه ساخته است، این خبرنگاران هستند که با شجاعت و دانش عمیق، به کشف حقیقت و انجام رسالت آگاهی‌بخشی و هشیاری اجتماعی می‌پردازند. وی مسیر دشوار خبرنگاری را کمتر از جهاد در راه حق و حقیقت ندانست.پزشکیان همچنین به نقش اساسی خبرنگاران به عنوان دیده‌بانان هوشیار جامعه و پل ارتباطی میان دولت و ملت اشاره کرد و از آنها خواست تا همواره صدای رسای کسانی باشند که فریادشان کمتر شنیده می‌شود. او با تبریک این روز به تمامی خبرنگاران، از تعهد دولت چهاردهم به صیانت از حقوق خبرنگاران و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت پیوند دولت و ملت و ایجاد همبستگی ملی خبر داد.

در پایان، رئیس‌جمهور یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، به‌ویژه شهید محمود صارمی و سایر شهدای خبرنگار جبهه مقاومت را گرامی داشت و برای همه خبرنگاران، که حاملان راه حقیقت و آزادی هستند، از درگاه خداوند متعال بهروزی و توفیق روزافزون مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید  گران تر از این پراید در بازار خودرو نداریم! + عکس

دیدگاهتان را بنویسید