پیامدهای “طوفان آتش” در منطقه چلیابینسک روسیه



به گزارش ایرنا ، صبح روز یکشنبه ، ایلیا دنیسوف ، معاون وزیر اورژانس روسیه به رسانه ها گفت که آتش سوزی در این منطقه شخصیت “طوفان آتش” را به خود گرفته است. در چنین مواردی چندین آتش به صورت آتش سوزی روشن شده و دمای احتراق از 700 درجه سانتیگراد بالاتر می رود.

به گفته “74.ru” ، آتش به شهرها رسیده است و به ویژه روستای جابیک کاملاً سوخته است. به گفته مردم محلی ، پنج آتش سوزی در اطراف روستا رخ داده است. یکی از بزرگترین آنها در دهکده Zapasnoye است.

در مجموع 72 ساختمان تخریب شد: 46 خانه دائمی و 26 ویلا تابستانی. 179 نفر از جمله 128 کودک تخلیه شدند. وزارت بهداشت منطقه گفت: ای آتش سوزی کشته و قربانی شد. نیروهای امدادی تاکنون جسد یک پیرمرد 78 ساله را در زیر آوار پیدا کرده اند.

الکسی تکسلر ، فرماندار استان چلیابینسک در گفتگوی تلفنی به ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه گفت که بیش از 100 کودک به دلیل تهدید به آتش سوزی از اردوگاه بهداشت و پانسیون تخلیه شده اند.

پوتین به دولت و کرملین دستور داده است که برای کودکان تخلیه شده در دریای سیاه امکانات اجتماعی فراهم کنند. و رئیس منطقه ، به نوبه خود ، باید برنامه هایی برای کمک به شهروندانی که خانه خود را از دست داده اند ، تنظیم کند.

بیشتر بخوانید  بهنوش بختیاری چرا واکسن کرونا نزد؟

دیدگاهتان را بنویسید