مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پژمان بازغی از عروسش رونمایی کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز، پیمان بازغی او بازیگر و مجری تلویزیون است. پیمان بازغی مجری برنامه شناخته شده و پرمخاطب مسابقه نمایش کودک است. همسر مست مهاجر پیمان بازغی است. عکس روشن است پیمان بازغی عکسی از پژمان بازغی در کنار سوده ازغندی در پشت صحنه سریال شماره 13 در کنار دخترش نفس در اینستاگرام منتشر شد.

پیمان بازغی

نام: پژمان

نام خانوادگی: بازگی

تاریخ تولد: 1353/5/9

محل تولد: تهران

همسر: مستانه مهاجر

فرزندان: نفس

زندگی شخصی پژمان بازگی:

پژمان بازگی در 29 اردیبهشت 1353 به دنیا آمد. سالها در یک خانواده پنج نفره در تهران. ریشه خانواده او شمال ایران و شهر لاهیان است. از کودکی به دلیل شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرد و تجربیات زیادی کسب کرد.

پیمان بازغی پس از چهار سال تولد در تهران در منازل سازمانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران زندگی کرد و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رشت رفت. با شروع جنگ و اعزام پدرش برای حفاظت از مرزهای آبی ایران و خلیج فارس راهی بوشهر شد. با پایان جنگ به تهران بازگشت.

ازدواج پیمان بازگی و مستانه مهاجرا

پیمان بازگی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب یک دختر به نام نفس شدند.

مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران، سردبیر ایرانی و همسر پیمان بازگی است. وی از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شد.

بیشتر بخوانید  حمله داعش باعث کشته شدن سه افسر پلیس فدرال عراق شد

پیمان بازغی

فعالیت بازیگری پژمان بازگی

پس از قبولی در دانشگاه آزاد لاهیان به تحصیل در رشته مهندسی معدن بازگشت و از آنجا با فیلمبرداری آشنا شد. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان اولین فیلم خود را با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه افتتاح کرد.

پس از آن به استخدام آژانس دوستی درآمد و به مدت 2 سال با بازیگران خوب این سریال علی به ویژه مرحوم حسین پناهی ایفای نقش کرد. پس از آژانس به دوران جوانی مجید کاری زاده رفت و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ رسید و پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت پیوست و گمشده خود را با رامبد جوان پیدا کرد.

او با ملوانان همراه سیروس مقدم سفر می کند و در سال 1359 برای نجات دختری در قفس به قدرت خداوند درود بر میرزایی می پیوندد و پس از آن با استاد بزرگش احمدرضا درویس وارد دوئل می شود.

برادر کوچکترش نیز علاقه زیادی به این نقره ای دارد و در 2 فیلم مهتاب بویس و سعید سهیلی بازی کرده است.

ورزش مورد علاقه پژمان بازگی:

پیمان بازگی ورزشکاری همه فن حریف است، بسکتبال خیلی کم بازی می کرد، فوتبال و والیبال را به صورت حرفه ای ادامه داد و مدتی هم اتومبیل رانی بود… «ورزش جایگاه مهمی در زندگی مردم دارد، عشق من به ورزش به تماشا برمی گردد. مسابقات فوتبال بیشتر، همانطور که می دانید من عضو تیم های هنری والیبال و فوتبال هستم. من معمولا برای تماشای مسابقات ملی به استادیوم آزادی می روم و این عشق آنقدر زیاد بود که در جام جهانی 2006 آلمان دو هفته را با تیم ملی فوتبال در فرانکفورت آلمان گذراندم.

بیشتر بخوانید  بیت کوین سقوط کرد | وضعیت قرمز بیت کوین

تیم ملی فوتبال ایران عشق من است! «با خیلی از فوتبالیست ها هم دوست شدم مثل عابدزاده، دایی، یمشیدی، کریمی و …. اگر یادتان باشد من هم رفتم رستوران عابدزاده را افتتاح کردم. پیمان بازگی می گوید: دوست دارم مسئولان آموزش و پرورش توجه بیشتری به ورزش مدارس داشته باشند. اما شروع با ورزش: “فوتبال و والیبال را از مدرسه شروع کردم و البته کمی بسکتبال…”

پیمان بازغی

تیم مورد علاقه پژمان بازگی

من و کمبوجیه از دیرباز طرفدار پرسپولیس بودیم و داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه هم لطف کرد و ما را جزو اعضای افتخاری باشگاه پرسپولیس کرد.

دختر پژمان بازگی:

بازگی نفس دختر پیمان در سال اول متولد شد. دخترم مختار است هر رشته ای را که دوست دارد انتخاب کند که منجر به دانش و آگاهی کامل شود، من می خواهم دخترم در دنیا دیده شود و با کشورهای مختلف دنیا آشنا شود، اگر دوست دارد در سینما باشد، می خواهم اعتراض نکردن .

پیمان بازغی

برادران پژمان بازگی:

ما سه برادر هستیم، من پسر دوم خانواده هستم، پیام برادر بزرگتر و پرهام برادر کوچکتر است. جالب اینجاست که هر سه ما در دانشگاه امیرکبیر درس خوانده ایم. پیجم در رشته مهندسی شیمی، صنایع غذایی و پرهام در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه امیرکبیر تحصیل کردند.


بیشتر بخوانید  فوری؛ این افراد تحت پوشش بیمه رایگان قرار می‌گیرند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *