پوست گوسفند در طب سنتی


مغز گوسفند، تقویت قوای جنسی

از مغز تا بره با طب سنتی - هر قسمتی از بدن مزاج دارد و بنابراین گوشت اعضای مختلف ب-بره-سنتی-بره، بره، اعضای بدن، بهبود جنسی، بیماری، طب، طب سنتی، مغز و فرآورده ها و گوسفند کبد

هر قسمتی از بدن مزاجی دارد و بنابراین گوشت اعضای مختلف بدن مزاج متفاوتی دارد…

مزاج مغز مورد استفاده در احشاء سرد و مرطوب است. بنابراین مصرف آن برای افراد دارای مزاج سرد و مرطوب توصیه نمی شود. برای تقویت قوای جنسی و شادابی صورت مفید است. هضم آن مشکل است و بیش از حد به معده آسیب می رساند و اشتها را از بین می برد. خون به دلیل هضم در بدن نسبتاً چسبناک و چرب است. برای بهبود هضم به خصوص با مزاج های سرد باید از ادویه های تند مانند خردل یا دارچین با کمی سرکه یا آبلیمو استفاده کرد، کاری که امروزه نیز انجام می شود و سپس می توانید کمی حلوای عسلی یا عسلی را امتحان کنید. اگر کبابی شود هضم آن سخت تر از پخته می شود اما در عوض عوارض آن بر معده کمتر می شود.

سر و گوش و چشم گوسفند گوشتی بسیار نرم و راحت هضم و مفید است و مزاج آن گرمتر و تر است و برای افرادی که هضم قوی ندارند توصیه می شود.

قلب گوسفند، بهترین عضو بدن گوسفند

قلب یا قلب یکی از بهترین اعضای بدن گوسفند است که بیشتر آن از گوشت خالص تشکیل شده است. دارای مزاج گرم و خشک، گرمای نسبتاً زیاد و بسیار پرانرژی است و مصرف آن به افراد با طبع ضعیف و سرد توصیه می شود. با این حال، هضم آن از گوشت ماهیچه سخت تر است، همانطور که پاره کردن و جویدن آن سخت تر است. بنابراین باید به قطعات کوچکتر بریده شود، کبابی شود و با چربی دور دل خوب پخته شود و اگر با کمی فلفل، زیره یا آبلیمو مصرف شود هضم آن راحت‌تر می‌شود. ممکن است باعث یبوست شود. امروزه قلب مرغ نیز موجود است که هضم آن راحت تر از قلب گوسفند است.

از مغز تا بره با طب سنتی - هر قسمتی از بدن مزاج دارد و بنابراین گوشت اعضای مختلف ب-بره-سنتی-بره، بره، اعضای بدن، بهبود جنسی، بیماری، طب، طب سنتی، مغز و فرآورده ها و گوسفند کبد

جگر گوسفند، برای مبارزه با کم خونی

کبد مزاج گرم تری دارد و مقدار نسبتاً زیادی خون تولید می کند. بنابراین برای کم خونی توصیه می شود اما هضم آن زیاد آسان نیست و دفع آن از بدن مشکل است. بنابراین معمولا برای همه افراد به خصوص جگر حیواناتی که در مجاورت شهرهای آلوده یا صنعتی هستند و با غذای صنعتی تغذیه و پرورش داده می شوند توصیه نمی شود. زیرا کبد انبار سموم و مواد زائد است. بر اساس این سنت، جگر، دل و معده را به قطعات کوچک برش می دهند و به دلیل این هضم سخت، روی کباب می پزند. بهتر است جگر را با کمی نمک و دارچین یا زیره و سرکه تهیه کنید، آن را کبابی کنید. اگر در روغن سرخ شود هضم آن بسیار سخت تر می شود.

بیشتر بخوانید  آشنایی با موارد مصرف و عوارض قرص لوکستا ۲۰ میلی گرمی

هضم احشاء گوسفند سخت است

بقایای یا حیوانات کامل طبیعتی معتدل و خشک دارند و محل تولید ادرار هستند. استفاده از آن مانند کبد و ریه به عموم مردم توصیه نمی شود. سخت و دیر هضم است و خون غیر طبیعی تولید می کند.

همانطور که گوشت بره و بز بسیار بیشتر از گوشت گوسفند و بز توصیه می شود، اعضای بدن آنها نیز توصیه می شود. یعنی قلب بز، کله پاچه، جگر و کله پاچه دارای خواص بیشتر و عوارض کمتری است.

طحال و اثرات متعدد آن بر بدن

طحال عضوی سیاه رنگ در نزدیکی شکم است که معمولاً دور انداخته می شود و به دلیل ممنوعیت مصرف نمی شود. نوشابه فراوان دارد، عوارض زیادی برای بدن دارد و در صورت خوردن خون بسیار غلیظ و پر از سودا تولید می کند و در صورت تکرار احتمال ایجاد توده های مختلف، موهای زائد، ناراحتی های عصبی وجود دارد. ، لک های پوستی و سرطان در بدن افزایش می یابد.

قلب یا قلب یکی از بهترین اعضای بدن گوسفند است که بیشتر آن از گوشت خالص تشکیل شده است. مزاج گرم و خشک و گرمای نسبتاً زیاد و بسیار پرانرژی است و برای افراد ضعیف و سرد مزاج توصیه می شود.

پاچه; سفت شدن اندام ها

او خلق و خوی ملایمی دارد. غذا زیاد نیست و مدفوع کمی تولید می کند، حالت لزج دارد و خون را کمی به سمت لزجت حرکت می دهد و به خاطر آن گرانروی ملین است. برای کسانی که به غذای کمتری نیاز دارند یا رژیم دارند، برای افراد تب دار و برای تقویت اندام های سخت مانند استخوان ها، تاندون ها یا بعد از شکستگی مفید است.

بیشتر بخوانید  تنقیه قهوه چیست ؟ فواید و عوارض تنقیه با قهوه کدامند ؟

ریه؛ چاق نیست

شش (کبد سفید) یا نفخ ریه های حیوانی است که تغذیه بسیار کمی دارد. هضم آن مشکل است و برای برخی افراد بیشتر به عنوان دارو تجویز می شود. برای رژیم لاغری به جای گوشت تجویز می شود چون انسان را چاق نمی کند بلکه فقط سیرش می کند. بهتر است قسمت مرکزی یا ناف ریه را بریده و دور بریزید زیرا در این قسمت غدد لنفاوی حاوی سم جمع می شوند و از قسمت های محیطی ریه ها استفاده می شود و فقط از گریل استفاده می شود. در گرم مزاج ها مقداری اگزما ناشی از گرم مزاج برای رفع تب مفید است و باید به همان حالتی که برای کبد ذکر شد مصرف شود. یعنی حیواناتی که در آب و هوای سالم چرا می کردند زیرا ریه ها سموم و آلودگی هوا را ذخیره می کنند.

از مغز تا بره با طب سنتی - هر قسمتی از بدن مزاج دارد و بنابراین گوشت اعضای مختلف ب-بره-سنتی-بره، بره، اعضای بدن، بهبود جنسی، بیماری، طب، طب سنتی، مغز و فرآورده ها و گوسفند کبد

آبی که در بدن رطوبت و مخاط تولید می کند

محصولات جانبی و ریز سرد هستند و مواد مغذی کمی دارند. بنابراین پرورش داده نمی شود و به عنوان جایگزین گوشت قرمز برای کودکان در سوپ و خورش استفاده می شود. باعث ایجاد رطوبت و مخاط در بدن می شود بنابراین کسانی که مزاج سرد یا مرطوب دارند نباید از غذاهای گرم مانند نمک، آجیل، زیره و آویشن استفاده کنند یا در صورت مصرف استفاده کنند. آنها به آرامی پخته می شوند و قبل از پخت باید خوب شسته شوند.

از مغز تا بره با طب سنتی – هر قسمتی از بدن مزاج دارد و بنابراین گوشت اعضای مختلف ب – بره – سنتی – بره، بره، اعضای بدن، بهبود جنسی، بیماری، طب، طب سنتی، مغز و بعد از آن – محصول و جگر گوسفند

بیشتر بخوانید  درمان کوفتگی زانو


دیدگاهتان را بنویسید