پوست خربزه زیر سر



به گفته سردبیرانچهارشنبه گذشته ، 14 ژوئیه ، گروهی از اقتصاددانان برای بیان نظرات خود با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند. اما این جلسه یک نکته مهم داشت که به آن پرداخته نشد.

در این جلسه مجید گاسمی ، مدیرعامل بانک پاسارگاد نیز حضور داشت. گاشمی در این نشست به عنوان یک اقتصاددان معرفی شد که فقط مدیر عامل یک بانک خصوصی است.

با خصوصی سازی بانک ها در ایران ، مشکلات زیادی در سیستم پولی کشور بوجود آمده و این بانک ها عدم تعادل بزرگی را ایجاد کرده اند.

مشخص نیست که آیا آقای ریزی دولت مجید گاسمی را یک موفقیت می داند ، یا آیا وی تصدی مسئولیت خود در بانک مرکزی را موفقیت آمیز می داند یا اینکه تاسیس بانک پس از خروج از بانک مرکزی یک نقطه عطف در اقتصاد کشور محسوب می شود ، یک موفقیت است. او میداند ؟!

روشن است که حضور افرادی مانند گاسمی چیزی نیست جز پوست خربزه زیر پای رئیس جمهور حجت الاسلام ریزی.

مجموعه رسانه های آنلاین اقتصاد به زودی مجموعه ای از گزارش ها را به منظور بررسی شبکه سهام سهام بانک پاسارگاد ، وام های گسترده این بانک به شرکت های ماهواره ای یا سهامداران مشترک با این بانک به فروش می رساند. واحد پول وی نرخ بهره رایگان را در بحران دهه 1990 و برخی پرونده های نظارتی باز و بسته این بانک در م institutionsسسات مختلف ترجیح می دهد و اینکه چرا تصمیمات صادره قبلی برای مدیر عامل این بانک که تنها مدیر بانکی است که به جلسه دعوت شده است ، صدق نمی کند با رئیس جمهور منتخب.!

بیشتر بخوانید  ادامه ناکامی حریف المپیکی ایران در بازیهای دوستانه / آمریکا نیز به استرالیا باخت

منبع: اقتصاد آنلاین

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید