مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پوریا پورسرخ چپ کرد | اتفاق تلخ برای پوریا پورسرخ

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

پوریا پورسرخ او بازیگر سینما و تلویزیون است. پوریا پورسرخ او یک بازیگر محبوب سینما است. پوریا پورسرخ این امر بر محبوبیت سریال کیمیا افزود. اخبار ازدواج پوریا پورسرخ محبوب تر از قبل شده است. پوریا پورسراخ بازیگر سینما و تلویزیون دارای دکترای فیزیولوژی گیاهی است و در کنار بازیگری به طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجلات علمی نیز می پردازد. عکس پوریا پورسرک از عزاداری در فضای مجازی منتشر شده است. اینستاگرام.

پوریا پورسرخ

ساعاتی پیش خبری مبنی بر تصادف پوریا پورسرا سر صحنه سریال ایلدا در رسانه ها منتشر شد و تیترهای مختلف خبر از تصادف خونین این بازیگر داد.

پس از انتشار سریع این خبر، تهیه کننده این سریال در گفت و گو با یکی از خبرگزاری های داخلی این موضوع را به حدی تکذیب کرد که رسانه ها او را داغ کردند و از موتور چپ پوریا پورسرها در این خبر دادند. سلسله. که یک پدیده رایج است او سر صحنه فیلمبرادری است.

واکنش پوریا پورسرح به انتشار خبر تصادف در سریال ایلدا

در پی انتشار خبر تصادف پوریا پورسرا و وخامت حال وی، آقای بازیگر با انتشار پستی وضعیت جسمانی خود را اعلام کرد.

پوریا پورسره بازیگر سریال ایل دا

پوریا پورسرخ تصویری از پشت صحنه ایل دا منتشر کرد و نوشت: «این تصادف می توانست اتفاق بدی باشد. خداروشکر حالم خوبه ممنون از همراهیتون. فاجعه بود خوب بودن شایان ذکر است که شما دوستان بسیار نازنین هستید قطعات برز – سمت راست من –

رها شدن موتور پوریا پورسرح و امید محمدنژاد سر صحنه سریال ایلدا اتفاقی را رقم زد که همه طرفداران این بازیگر را نگران کرد.

بیشتر بخوانید  ممنوعیت سفر از کدام کشورها به ایران ادامه دارد؟

پوریا پورسرح در اتاق گریم سریال ایلدا

ایل دا به کارگردانی راما کاویدل و تهیه کنندگی سید علیرضا ساباط احمدی سریالی دفاع مقدسی است که رشادت های مردان و زنان عشایر و مرزنشین کشور در سال های 58 و 59 را به تصویر می کشد.

پوریا پورسرح و کوروس سلیمانی در پشت صحنه سریال ایل دا

بازیگران سریال ایل دا عبارتند از: مجید مظفری، پوریا پورسرح، فاطمه گودرزی، خسرو شهراز، علی دهکردی، جعفر دهقان، کاظم هژیر آزاد، کروش سلیمانی، امیرمحمد زند، غلامرضا علی اکبری، سینا رازانی، شاهین طبس، مهدی طبا. چوبین. ، رضا نجفی، مژگان صابری (هویر)، بهروز چهال، محمدصادیک مالک، سیامک ادیب، معصومه بافنده، پویان گنجی، داریا مرادی دشت، زینب کادری، مسعود امین ناجی، طیبه مس دوست، منصور او فاطمه آقا بابایی مهدی افشا، ناهید عساکره، سید امیر سالار کاوامی، یاسین مسعودی و بازیگران محلی لرستان در سریال ایلدا به ایفای نقش می پردازند.

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در ساعت 4 بامداد 13 تیر 1356 به دنیا آمد. پوریا در تهران، اردن متولد و بزرگ شد و اولین فرزند خانواده است. پوریا پورسرح دو خواهر و یک برادر کوچکتر دارد. مادرش معلم زبان و پدرش بازنشسته شرکت نفت است. پوریا پورسرچ مجرد است. او به خانواده گرم خود بسیار افتخار می کند و از خانواده خود به خوبی یاد می کند. همه اعضای خانواده پوریا پورسراخا دارای تحصیلات عالی هستند.

دخرابه کودکی پوریا پورسرخا

پوریا پورسرح از بچگی خیلی شیطون بود. البته با همه این تفاسیر درسش عالی بود. فقط به این دلیل که درسش خوب بود وارد دانشگاه شد. پوریا پورسرخ برخلاف نظر والدینش رشته تحصیلی خود را انتخاب کرد. علاقه شدید پوریا پورسرح به رشته تحصیلی خود به حدی بود که پس از چند ترم وارد بازار کار شد. و پس از اخذ مدرک فوق لیسانس مدتی برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل ادامه داد. از آنجایی که پدر پوریا پورسرها در شرکت نفت بود دوران دبستان را در شهرهای مختلف به ویژه شهرهای جنوبی گذراند. پوریا پورسرخ دوران راهنمایی را در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذراند. پوریا پورسرخ در رشته اصلاح نباتات از دانشگاه شیراز فارغ التحصیل شد و در آخرین سال تحصیلی رتبه سوم را کسب کرد. پوریا پورسرخ مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فیزیولوژی گیاهی از تهران اخذ کرد و با رتبه سوم فارغ التحصیل شد.

بیشتر بخوانید  ارسال کد تخفیفی پیامکی، روشی کاربردی و هدفمند

پوریا پورسرخ

یک مورد مناسب برای ازدواج

پوریا پورسرخ هنوز مجرد است و با خانواده اش در اردن زندگی می کند. پوریا پورسرح هنوز تصمیم به ازدواج نگرفته، دلیل اصلی این تصمیم شرایط مد روز در بین جوانان است. به گزارش پوری پورها، خودروی شما در دوره ای که مدرن است چگونه است؟ خانه شما کجاست به کجا سفر می کنید و این سوالات در بین دختر و پسر مد شده است، مردم به راحتی نمی توانند مورد مناسبی پیدا کنند. پوریا پورسرخ می گوید: همین که پرونده حقم را پیدا کردم و دیدم از همه نظر هماهنگی و تفاهم داریم مطمئن باشید معطل نمی کنم. به گفته پوریا پورارها، ساکن محله جردن تهران، مرزهای شمال و پایین شهر بی معنی است.

جوایز پوریا پورسرخ

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای سومین روز از بیست و پنجمین جشنواره فجر.

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد سریال درام برای بازی در سریال کیمیا

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال وفا

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال برادر

پوریا پورسرخ

دوستان نزدیک پوریاپور سارک

غلامحسین لطیفی یکی از دوستان صمیمی پوریا پورسرح است که نقش پررنگی در زندگی او داشت که نقش فرهاد را در سریال فرار بزرگ و به پیشنهاد او تفسیر کرد که منجر به آشنایی او در سریال وفا و صاحبدلان شد. این دوستی تا آنجا پیش رفته است که حتی پوریا پورسرخ با آقای لطیفی در مورد مسائل خصوصی زندگی اش در جمع خانواده اش مشورت می کند.

بیشتر بخوانید  در تیراندازی در تگزاس یک و پنج نفر کشته شدند

پوریا پورسرخ

بهترین های دنیای فوتبال از نگاه پوریا پورسرخ

اسطوره پوریا پورسره در میان فوتبالیست های تاریخ ایران «ناصر حجازی» است که به گفته پوریا پورسره «از زمین تا آسمان» و بی همتا در صدر فهرست پرطرفدارترین ها قرار دارد. بهترین های تاریخ فوتبال ایران

«علی پروین» به دلیل خدماتی که به عنوان بازیکن، کاپیتان و مربی به فوتبال ایران ارائه کرده است، مورد احترام فراوان پوریا پورسره است و در میان بازیکنانی که در حال حاضر مشغول به کار هستند و هنوز بازنشسته نشده اند، «علی دایی» گردنی بالاتر از آن چیزی است که دیگران می شناسند. به گزارش پوریا پورسرح، دایی نماد و شناسنامه فوتبال ایران در جهان است و شایسته جایگاهی است که در آن قرار دارد. او به جز دایی، رضا عنایتی، محمد نوازی و حامد کاویان پور را هم دوست دارد و سبک بازی و ادای احترامی که از ایران و باشگاهشان کرده اند را دوست دارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *