پورموسوی به یکی از مربیان بزرگ ایران تبدیل می شود / فولاد استراتژی متمرکز داشت



ایسنا / خوزستان مربی و بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت اگر نفت با دستور تاکتیکی بازی کند و از همه پتانسیل لازم برخوردار باشد ، امروز یکی از تیم های بالای جدول خواهد بود. یک مربی موفق در لیگ برتر باشید.

ذوالفقار نظام آزادی در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: فوتبال فوتبال خوزستان با سه تیم نفت آبادان ، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان که هر کدام تاریخ خاصی در فوتبال استان و کشور دارند ، در بیستم بود. لیگ برتر و پس از پایان فصل بیستم همچنین می توان گفت نمایندگان فوتبال بلک گلد لند به بهترین شکل عمل کردند. در همین حال فولاد که پرش بسیار خوبی انجام داد یکی از مدعیان قهرمانی جام حذفی است و اگر موفق شوند قهرمانی را به نام خودشان ثبت کنند ، فوتبال خوزستان برای دومین بار آسیایی می شود.

وی با اشاره به عملکرد نفت آبادان در لیگ بیستم گفت: این تیم در نیم فصل مسابقات نسبتا خوبی انجام داد و موفق به جمع آوری امتیاز شد. از نظر فنی ، او هماهنگی و تاکتیک خاصی داشت ، اما در نیمه دوم به دلیل مشکلات زیاد بازی سختی انجام نداد. به هر حال فوتبال یک قانون محکومیت و شایستگی است. اگر نفت با نظم تاکتیکی بازی می کرد و تمام پتانسیل لازم را داشت ، امروز یکی از تیم های بالای جدول بود.

مربی سابق فوتبال نفت آبادان افزود: پورموسوی ، یکی از مربیان جوان و درجه یک خوزستان ، می خواست در همه مسابقات پیروز شود و حتی نشان داد که می تواند در آینده ای نه چندان دور یکی از مربیان موفق لیگ برتر کشور باشد. او در این فصل با علی عیسی زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه تمام تلاش خود را صرف شخصیت تیم می کند و یک گام بلند برای تحقق رویای دیرینه هواداران فوتبال آبادان بر می دارد. فوتبال ایران اراده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  تعطیلات نازنین بیاتی در فضایی بکر

وی درباره تیم نفت مسجدسلیمان افزود: نفت شهر اولین کسی است که همیشه عاشق ، پرشور و نگران فوتبال است ، که خود به خود رخ داد ، اما در این فصل و هر ساعت و هر روز ، همه نگران غیبت و فروپاشی این میدان بودند. تیم “به نظر می رسد پس از چندین سال حضور در بالاترین سطح مسابقات کشوری ، این تیم رنگ آرامش را نخواهد دید. یک روز پولی وجود نداشت و مشمول دستورالعمل های اداری ویژه وزارتخانه بود و روز دیگر اگرچه کل تیم در تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن بود ، نفت مسجدسلیمان از نفت به عنوان مشکل مطرح شد زیرا در دقیقه 80 از زمین خارج شد. دیار زاگرس.

نظامزادی گفت: مدیریتی که نقش اساسی در ساختار یک باشگاه دارد متأسفانه بسیار بد عمل کرد و به دلیل چرخش کادر فنی هرگز نتوانست نفت را از این تاریکی نوری که مردم مسجد- سلیمان دوست داشت … البته ، فراموش نکنیم که فوتبال امروز جنگ قدرت ، سرعت و اندیشه است و نمی دانم چرا مجتمع نفت مسجدسلیمان با این کلمات بیگانه بود.

وی گفت: نمی دانم چرا نفت مسجدسلیمان ، تیم جذاب لیگ ، کنار رفت و در آخرین روز لیگ بیستم با پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در لیگ ماند و چرا آنها برای مواجه شدن با این همه مشکلات مالی وی گفت:

پیشکسوت فوتبال خوزستانی با اشاره به عملکرد فولاد در لیگ بیستم نیز گفت: مهمترین عامل موفقیت فولاد داشتن ساختار منظم در همه زمینه ها بود. تیم و شخصیت استیل سازنده هستند و معتقدند که او حتی می تواند قهرمانی را به دست آورد و به اندازه نیاز خود انرژی مصرف کند. فولادی ها همیشه می خواستند در هر بازی پیروز شوند و از ابتدای مسابقات استراتژی متمرکز داشتند و هرگز برای رسیدن به اهداف خود تسلیم نشدند.

بیشتر بخوانید  انفجار در مزارشریف افغانستان 22 کشته و زخمی بر جای گذاشت

وی گفت: باشگاه فولاد همیشه با برنامه ریزی مدرن و به روز در حال حرکت است و امروزه به عنوان یکی از بهترین باشگاه های ایران شناخته می شود. فولاد خوزستان موفق شد در جام بیستم با اجتناب از حواشی نتایج خوبی کسب کند و باید منتظر ماند و دید که تیم نکونام در جام حذفی مقابل ملوان بندرانزلی چگونه ظاهر می شود و عاقبت آن چگونه خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید