پوتین، شی و آن 3 نفر رهبران باهوش جهان هستند/ بایدن یک “حرامزاده خواب آلود” است!



به گزارش ایسنا، هیل گفت: رئیس جمهور سابق آمریکا، ولادیمیر پوتین و شی جین پینگ، روسای جمهور روسیه و چین و همچنین کیم جونگ اون رهبران کره شمالی را باهوش خواند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در گردهمایی در کامرس، جورجیا، از رهبران این سه کشور تمجید کرد و در مورد آنها گفت: باهوش ترین افراد به اوج می رسند.

ترامپ گفت: «رئیس‌جمهور چین باهوش است زیرا با 1.5 میلیارد نفر با مشت آهنین رفتار می‌کند و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سرسخت است.

ترامپ همچنین از پوتین، رئیس‌جمهور روسیه تمجید کرد، زیرا او سعی کرد از مجموعه‌ای از اظهارات قبلی که گفته می‌شد از رهبر روسیه حمایت می‌کرد، فاصله بگیرد.

آنها از من پرسیدند که آیا پوتین باهوش است؟ ترامپ در این گردهمایی گفت: بله، پوتین باهوش بود.

ترامپ گفت که پوتین با حمله به یک کشور دیگر و مردم آن “اشتباه بزرگی” مرتکب شد و گفت: اقدام رهبر روسیه برای بسیج نیروهای بزرگ در مرزها یک تحریک بزرگ است.

ترامپ گفت: این یک راه عالی برای چانه زنی است. که 200 هزار سرباز در مرز مستقر شوند. این یک اشتباه بزرگ بود، اما به نظر یک معامله بزرگ بود که برای او پایان خوبی نداشت.

ترامپ پیشتر پس از تصمیم رئیس جمهور روسیه برای به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری جداشده شرق اوکراین چند روز قبل از حمله، پوتین را “بسیار زیرک” خوانده بود. توصیفی که مورد انتقاد دموکرات ها و جمهوری خواهان قرار گرفت. ترامپ بعداً سعی کرد بیانیه خود را پس بگیرد و این حمله را محکوم کرد.

ترامپ همچنین در یک راهپیمایی روز شنبه گفت که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در مقایسه با رهبران مستبد ضعیف است و رئیس‌جمهور باید مسئول توافق‌های تجاری پسرش در اوکراین باشد که در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری 2020 مورد حمله قرار گرفت. همه چیز در مورد اوکراین است.”

بیشتر بخوانید  گام بلند فرداموتورز در احیای صنعت و اشتغال لرستان

در اکتبر 2020، نیویورک پست گزارش داد که ایمیل‌ها نشان می‌دهد که ملاقاتی بین جو بایدن، پسرش هانتر بایدن و مدیران تجاری اوکراینی وجود دارد که به یک معامله محرمانه اشاره می‌کنند. رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، که در آن زمان به عنوان وکیل شخصی ترامپ خدمت می کرد، ایمیل هایی را به رسانه ها فاش کرد و گفت که این ایمیل ها از یک لپ تاپ است که هانتر بایدن در یک تعمیرگاه کامپیوتر در دلاور قرار داده است.

رسانه‌های دیگر، از جمله نیویورک تایمز، از آن زمان اعتبار برخی از محتوای این لپ‌تاپ را تایید کرده‌اند.

رهبران جمهوری خواه متعهد شده اند در صورت به دست آوردن مجدد اکثریت در کنگره، تحقیقاتی را در مورد هانتر بایدن و سایر موضوعات از جمله منشاء ویروس کووید-19 و خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان آغاز کنند.

دونالد ترامپ در یک سخنرانی آتشین در جمع حامیان خود در این تجمع مدعی شد که ولادیمیر پوتین «کلمه هسته ای» را دوست دارد و به دلیل جنگ در اوکراین به جو بایدن حمله کرد.

رئیس جمهور سابق روسیه در آخرین راهپیمایی خود به نام «آمریکا را نجات دهید» به هزاران نفر از هواداران خود گفت: ما رئیس جمهور روسیه را مجبور کرده ایم که کلمه «هسته ای» را تکرار کند. کلمه اصلی یک کلمه خطرناک بسیار خطرناک و بسیار بی ادبانه است. ما رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌داند دارد چه می‌کند و نمی‌داند کجاست… او نمی‌داند چه خبر است.

ترامپ با تاکید بر اینکه “تهاجم به اوکراین هرگز نباید اتفاق می افتاد”، بایدن را “حرامزاده خواب آلود” توصیف کرد.

بیشتر بخوانید  خبر خوش برای مستمری بگیران/ شروع پرداخت افزایش حقوق در خرداد 1401 برای مستمری بگیران

وی بحران اوکراین را به عدم خروج بایدن از افغانستان مرتبط دانست و گفت: اگر این اتفاق نمی افتاد، شاهد بحران اوکراین نبودیم. من معتقدم پوتین به این موضوع نگاه کرد و گفت: “خدایا، اینها چه افراد بی کفایتی هستند!”

ترامپ افزود: رهبر چین از این اتفاقات و رهبری ضعیف آمریکا درس خواهد گرفت و تایوان هدف بعدی خواهد بود و احتمالا شی جین پینگ، رهبر چین به تایوان حمله خواهد کرد.

ترامپ با اشاره به «مکالمات شفاهی» خود با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، گفت: «او به بایدن احترام نمی گذارد، اما من را دوست داشت».

ترامپ تاکید کرد که شخصیت او آمریکا را از جنگ دور نگه داشته است.

وی گفت: من تنها رئیس جمهور آمریکا در چهار دهه گذشته بودم که کشورمان را درگیر هیچ درگیری نکردم.

ترامپ گفت که ایالات متحده همچنان با ناتو مشکل دارد و به ما اعتماد ندارد.

او به شرکت کنندگان گفت: «ما به فرزندانمان یاد خواهیم داد که کشورشان را دوست داشته باشند، تاریخ ما را پرورش دهند و همیشه به پرچم بزرگ آمریکا احترام بگذارند.

ترامپ مدعی شد که جنبش موسوم به «آمریکا دوباره بزرگ» او با اختلاف بزرگترین جنبش سیاسی در کشورش است.

ترامپ به حضار که مدعی است برای محیط زیست است، گفت: «شما با افرادی مانند جان کری سروکار دارید که نگران آب و هوا هستند. سطح اقیانوس ها در 300 سال آینده صد درصد افزایش خواهد یافت.

ترامپ با اشاره به اینکه کمپین قبلی او برای انتخابات ریاست جمهوری “هدف جاسوسان” بود، گفت: “من قبلاً گفته ام، باز هم می گویم.” آیا می توانید تصور کنید اگر من این کار را علیه آنها انجام می دادم چه اتفاقی می افتاد؟

بیشتر بخوانید  پرسپولیس بستن پنجره نقل و انتقالات خود را تکذیب کرد

ترامپ گفت که از رقیب سابق خود هیلاری کلینتون در انتخابات سال 2016 به دلیل توطئه برای دستیابی به توافق با روسیه در سال 2016 برای صدها هزار دلار غرامت شکایت کرده است.

ترامپ با اشاره به افزایش قیمت بنزین در آمریکا به بالاترین سطح در تاریخ این کشور، بایدن را وحشتناک خواند و گفت: جو بایدن در پشت چیزهای وحشتناک، چیزهای وحشتناکی ایجاد کرد. جو بایدن آنقدر «رویای آمریکایی» را کشت و به آن لطمه زد که حتی پنج تن از بدترین رهبران آمریکا هم این کار را نکردند.

به گفته وی، اگر او هنوز رئیس جمهور آمریکا بود، روسیه عملیات ویژه خود را آغاز نمی کرد. دموکرات ها در اقتصاد بد هستند، از نظر تورم وحشتناک هستند و در اوکراین اشتباه می کنند.

«پنج نفر از بدترین رهبران آمریکا می‌توانستند انتخاب شوند، و آنها حتی آسیبی را که جو بایدن در مجموع ۱۵ ماه وارد کرد، نداشتند. ترامپ افزود: در یک سال، او “رویای آمریکایی” را نابود کرد.

وی با اشاره به احتمال حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ممکن است مجبور شویم دوباره این کار را انجام دهیم. زمان آن فرا رسیده است که یک بار برای همیشه به کسانی که اسماً جمهوری خواه هستند آموزش دهیم. درست است که من دو بار کاندیدای ریاست جمهوری شدم و هر دو بار پیروز شدم. بار دوم خیلی بهتر عمل کردم. و حالا ممکن است مجبور شویم دوباره این کار را انجام دهیم.

ترامپ درباره دموکرات‌ها گفت: «آنها در اقتصاد بد عمل می‌کنند، در ارتش بد عمل می‌کنند و در مالیات‌ها بد عمل می‌کنند».

دیدگاهتان را بنویسید