مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پنیر قرمز ریشه در لرستان به صدا درآمد – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، احمد حسین فتایی وی امروز ، سه شنبه در مراسم اختتامیه جام باشگاه های باشگاه های لرستان گفت: توسعه فرهنگی اساس توسعه همه جانبه است و ترویج فرهنگ یادگیری لازمه توسعه فرهنگی است.

وی افزود: حضور پررنگ فرهنگ ، هنر و رسانه در زمینه های مختلف اجتماعی زمینه را برای ارتقا و توسعه استان فراهم می کند و ما در بیش از یک سال اخیر و با شیوع ویروس شاهد این امر بوده ایم. ” ویروس کروناعلی رغم همه مشکلات و کاستی ها ، هنرمندان و فعالان فرهنگی میراثی ماندگار بر جای گذاشته اند.

مدیرکل فرهنگ و رهنمودهای اسلامی لرستان افزود: نویسندگان و ناشران در خط مقدم مبارزه با جهل هستند و خوشبختانه استان لرستان همیشه از استانهای پیشرو در این زمینه بوده و باید به همه فعالان نشر استان دستمریزاد اطلاع داده شود. “

فتایی وی گفت: پس از اتمام مراحل دریافت آثار از پنجمین دوره جشنواره ، در مجموع 20 فیلم کوتاه و 40 نامه به نویسنده از بیست و چهار باشگاه فعال کتابخوانی در استان به دبیرخانه ارسال شد که باعث افتخار خواهد بود امروز برندگان هر دو بخش.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری های استان ویروس کرونا همانطور که وی به شرکت کنندگان توصیه می کرد پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند ، گفت: “در حومه شهر ، آژیر قرمز برای وضعیت به صدا در می آید و لازم است افراد از فرهنگ ، هنر و رسانه مردم را تشویق کنند تا پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند و از طریق خود به محدودیت ها پایبند باشند. صفحات اجتماعی “

بیشتر بخوانید  تصمیم مهم نمایندگان مجلس برای حقوق بازنشستگان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *