پنج پروژه بهداشتی در زرندیه به بهره برداری رسید



ایسنا / مرکزی مراسمی با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ، فرماندار زرندیه و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ساوه ، پنج منطقه بهداشتی در شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

نماینده مردم ساو و زرندیه در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه 24 ژوئیه در مراسم بهره برداری از این پروژه ها گفت: “بهبود و توسعه زیرساخت های بهداشتی در مناطق محروم باید اولویت اول وزارت بهداشت باشد. . “

حجالاسلام محمد سبزی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر بهداشت گفت: در این دیدار وزیر بهداشت با اشاره به سفر خود به شهر زرندی و نظارت بر محرومیت ها در این منطقه به ویژه در هارکان توجه جدی داشت به زیرساخت های بهداشتی “تاکید کرد زرندی.

وی اظهار داشت: گرچه اعتقاد بر این است که مجاورت زرندیه با پایتخت این شهرستان از امکانات و زیرساخت های کافی در مناطق مختلف به ویژه بهداشت و درمان برخوردار است ، اما اینگونه نیست و یکی از مناطق محروم کشور محسوب می شود. “تخصیص بودجه و تأمین زیرساخت ها باید بررسی شود.

به گزارش ایسنا ، فرماندار زرندیه نیز گفت: شهرستان زرندیه به دلیل افزایش جمعیت نیاز به توجه و تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی بیشتری دارد.

سیامک سلیمانی افزود: به روزرسانی زیرساخت ها در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان باعث تقویت عملکرد این شهرستان و زمینه ای برای سرمایه گذاری و توسعه زرندیه می شود.

وی از اتحادیه خیرین سلامت خواست تا برای تأمین نیازهای بخش بهداشت به طور جدی و م meetثر با بخش دولتی درگیر شوند.

بیشتر بخوانید  اختلافات داخلی آمریکا ربطی به تهران ندارد

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به رویکرد حوزه بهداشت در ارتقا services خدمات سرپایی در زرندیه گفت: سیاست ما تقویت اورژانس در بیمارستان های ساوه و زرندیه است.

دکتر مهدی مصری افزود: اعزام پزشکان متخصص به مراکز بهداشتی جامع دسترسی مردم به خصوص در مناطق محروم را برای خدمات بهداشتی آسان می کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه در حاشیه این پروژه ها به خبرنگار ایسنا گفت: اولین مرکز سونوگرافی در بخش خصوصی در شهرستان زرندیه با وام دو میلیارد تن برای خرید سونوگرافی machine این عملیات انجام شد و به طور جداگانه صرف تأمین زیرساخت های دیگر مانند فضای فیزیکی شد.

وی گفت: با بهره برداری از اولین مرکز سونوگرافی بخش خصوصی در شهر زرندیه ، شهروندان این شهر از رفتن به شهرهای همجوار مانند ساوه و تهران برای دریافت خدمات پزشکی در این منطقه و دریافت خدمات لازم در این مناطق خودداری می کنند. شهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان زرندیه همچنین به ایجاد اولین داروخانه تخصصی در منطقه آسیابک در شهرستان زرندیه اشاره کرد و گفت: آنها از این شهر بازدید کردند که خوشبختانه با مشارکت بخش خصوصی یک داروخانه تخصصی با سرمایه گذاری حدود دو میلیارد تن راه اندازی کرده و خدمات لازم را به مردم منطقه ارائه می دهد. ایجاد و به روزرسانی آزمایشگاه مرکزی آسیابک که با وام 300 میلیون تومانی انجام شد نیز به بهره برداری رسید.

وی تأسیس داروخانه خیرساز در هوشکرود را از دیگر پروژه ها عنوان کرد و افزود: حدود 700 میلیون تن توسط بخش خصوصی برای راه اندازی داروخانه هزینه شده و فعالیت های آن در مجاورت کلینیک شهر ارائه خدمات پزشکی به بیماران را تسهیل می کند .

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا – ایران چطور

دکتر نظری افزود: تأسیس مرکز دندانپزشکی صدرآباد خیرساز چهارمین پروژه بهداشتی در این شهرستان است که حدود دو میلیارد تومان وام دریافت می کند و خدمات دندانپزشکی را به مردم ارائه می دهد.

وی همچنین به خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان امام رضا (ع) با وام 2 میلیارد و 200 میلیون تومانی اشاره کرد و گفت: در حاشیه این کشفیات با حضور کارمندان برخی از پروژه های در دست ساخت به عنوان دندانپزشکی سطح کلینیک سه ، توسعه فضاهای فیزیکی بازدید انجام شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید