پلیس FATA: فریب صدور مدرک در فضای مجازی را نخورید


به گزارش ایرنا ، روز سه شنبه ، پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی گفت: با نظارت بر فضای مجازی مشخص شد برخی از م institutionsسسات و افراد واقعی منطقه با تبلیغات دوره های متقلبانه مدعی دیپلم هستند. آنها آموزشی هستند.

وی با تأکید بر اینکه صدور مدرک تحصیلی تنها به عهده وزارت آموزش و پرورش ، وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است ، افزود: شهروندان باید از ارسال اطلاعات شخصی به این اشخاص و م institutionsسسات خودداری کنند.
این افسر پلیس خطاب به مردم تأکید کرد: برای دریافت مدرک دیپلم از یک مرکز معتبر ، مراجعه حضوری داشته و اطلاعات لازم را در مورد اعتبار دوره ها و م institutionsسساتی که دوره ها را برگزار می کنند قبل از ثبت نام در دوره های آموزشی و آموزشی کسب کنید.

گودرزی گفت: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مراجعه کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد تهدیدات و آسیب رساندن به فضای مجازی کسب کنند و یا موارد مشکوک را گزارش دهند و موارد را با کارشناسان ما در میان بگذارند.

پلیس FATA: فریب صدور مدرک در فضای مجازی را نخورید

کودکان زیر 12 سال را روی صندلی جلو اتومبیل قرار ندهید

کارشناس تصادفات رانندگی از جاده تهران بزرگ گفت: “هر روز شاهد حجم زیادی از حوادث هستیم که برای عابران پیاده و مسافران کوچک یا مسافران کوچک در ماشین اتفاق می افتد. این حوادث به دلیل اینکه در فصل تابستان هستیم بیشتر می شود و معمولاً در این فصل کودکان و کودکان بیشتر بازی می کنند و اوقات فراغت خود را پر می کنند.

بیشتر بخوانید  بسته خراسان رضوی با اخبار کوتاه

سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: یکی از این موارد حرکت کودکان و کودکان با اسکیت و اسکوتر یا دوچرخه سواری است و در صورت عدم رعایت اقدامات ایمنی شاهد حوادث و حوادث ناگوار خواهیم بود.

وی با اشاره به حوادثی که برای کودکان داخل ماشین اتفاق می افتد ، گفت: طبق این قانون ، کودکان زیر 12 سال مجاز به نشستن در صندلی جلوی ماشین نیستند و یا در آغوش والدینشان نگهداری نمی شوند. جایگاه اصلی آنها در اتومبیل صندلی عقب مخصوص و کمربند مخصوص است که متناسب با بدن و هیکل آنها طراحی شده است و می تواند از کودکان در صورت تصادف محافظت کند.

وی گفت: یکی از موارد جدیدی که پلیس با آن روبرو است استفاده از ساندویچ اتومبیل است که بچه ها دوست دارند از آن سر بیرون آورده و با هیجان بازی کنند. واقعیت این است که استفاده از Sandroof بسیار خطرناک است و استفاده از آن چیز دیگری است.

جوانبخت خاطرنشان کرد: نیمی از بدن کودکان که در سقف شن قرار می گیرند بسیار ناپایدار هستند و با کوچکترین ترمز می توانند حوادث ناگوار را ایجاد کنند. به عنوان مثال ، ما كودكی را دیدیم كه پدرش پس از پرتاب شدن وی را در اتومبیل جلو زد ، یا كودكی كه به دلیل حجم زیاد هوا و ورود پشه ها به چشمانش مجبور شد چشم های خود را خالی كند.

این کارشناس تصادف از پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تأکید کرد: والدین باید هیجان و شادی فرزندان خود را کنترل کرده و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنند. کمربند ایمنی ، کمربند کودک و صندلی های آنها را بخاطر بسپارید ، که وسیله خوبی برای جلوگیری از حوادث است.

بیشتر بخوانید  صلاحیت کاندیداها در هر انتخابات برای همان دوره بررسی می‌شود

وی یادآور شد: کودکان کوتاه قد هستند و وقتی در کنار ماشین قرار می گیرند نمی توان کاملاً آنها را کنترل کرد ، بنابراین توصیه ما به همه رانندگان این است که وقتی می خواهند ماشین خود را از پارکینگ بیرون بیاورند ، محیط را کنترل کنند.

پلیس FATA: فریب صدور مدرک در فضای مجازی را نخورید

امتناع از توقف در تصادف رانندگی تخلف است
رئیس پلیس راه تهران با تأکید بر اینکه امتناع از توقف خودرو در تصادف تخلف است ، گفت: رانندگان موظفند هنگام خراب شدن خودرو از علائم هشدار دهنده استفاده کرده و خودروی خود را به کنار جاده منتقل کنند.

سرهنگ مهدی نامجو درباره توقف های خطرناک و حادثه خیز گفت: یکی از چالش های رفت و آمد وسایل نقلیه در بزرگراه ها و حتی تقاطع های خارج از شهر بحث توقف وسایل نقلیه خطرناک است.

وی ادامه داد: “توقف های ناایمن” توقف هایی که در خطوط ترافیکی و در جاده ها و پیاده روها و در جاده های خارج از محل های فرود و ایستگاه ها انجام می شود ، بدون نصب علائم و علائم هشدار دهنده ، که همچنین باعث افزایش تصادفات می شود.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: این توقف های خطرناک از دو طریق خواسته یا ناخواسته انجام می شود. در صورت توقف غیر ارادی می توان به نقص فنی اشاره کرد و در صورت توقف داوطلبانه می توانیم برای خرید کالا متوقف شویم یا آدرس بخواهیم.

وی افزود: طبق قانون ، اگر وسیله نقلیه در سطح جاده متوقف شود ، راننده وسیله نقلیه موظف است تمام تلاش خود را برای خارج شدن از خطوط و جلوگیری از انسداد مسیر سایر وسایل نقلیه و جلوگیری از انسداد سایر وسایل نقلیه و عابران پیاده “نه

بیشتر بخوانید  رشد قیمت طلا به بالاترین سطح روزانه خود

نامجو خاطرنشان کرد: علائم هشدار دهنده باید در 70 متری نصب شوند و اگر این آسیب در گوشه گوشه ها ایجاد شود که دارای محدودیت دید کمتری هستند ، باید در فاصله 200 متر باشد ، به طوری که رانندگان در عقب به ماشین نزدیک می شوند توانایی واکنش نشان دادن دارند.

وی افزود: این حادثه چه در روز و چه در شب اتفاق افتاده باشد ، رانندگان باید از چراغ راهنما روی ماشین خود یا همان غرامت استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: “بعضی اوقات این توقف ها می تواند باعث تصادفات و تصادفاتی شود که پلیس به شدت و طبق قانون با آنها برخورد می کند. به عنوان مثال ، اگر در بزرگراه ها باشد ، مطابق ماده 4 قانون ایمنی راه و راه آهن ، این منجر به آسیب در تصادف می شود و در سایر جاده ها با جمع آوری جهت ها و شرایط موجود از طریق جاده ، سهم گسل رفع می شود کارشناسان

این افسر پلیس ادامه داد: اگر این توقف ها باعث تصادف نشود ، قانون در مورد امتناع از توقف اتومبیل ، حتی در تصادفات اعمال خواهد شد و در ایستگاه های مرزی با علائم نصب شده در حاشیه بزرگراه ها و بزرگراه ها برای رانندگان. “اطلاع داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید