پلیس به سمت شهرک پیروزی تهران چندین گلوله شلیک کرد. داستان چگونه بود؟



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پلیس پیشگیری تهران بزرگ چهار شرور که قصد کشتار و قدرت نمایی در شرق تهران را داشتند، دستگیر کرد.

سرهنگ محمد جلینی، ششمین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات دستگیری گفت: موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با اشاره به حضور ماموران پلیس در محل گفت: حضور ماموران پلیس در محل نشان داد که چهار شرور با سلاح سرد از خودروها قدردانی کرده و به کشتن می دهند و چنین رفتاری امنیت ساکنان و ساکنان را مخدوش می کند. اغتشاشگران خودرو را نیز منهدم کردند.

جلینی با بیان اینکه پلیس برای دستگیری این افراد وارد عمل شد، اظهار داشت: چهار شرور علیرغم دستور پلیس به اقدامات خود ادامه دادند تا این که پلیس چندین گلوله شلیک کرد و سپس چهار شرور را خلع سلاح و دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
رئیس ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازجویی از دستگیرشدگان گفت: این چهار نفر در اظهارات خود اختلاف با یکی از اهالی محل را دلیل رجز خوانی و هواپیماربایی خود عنوان کردند. برای این افراد اتهامات کیفری تشکیل شد که با تشکیل پرونده به اتهام اخلال در نظم و آرامش عمومی و رعب و وحشت روانه دادسرا شد.

بیشتر بخوانید  لحظه ای که راننده خشمگین با ماشین از روی سر عابر پیاده می زند/فیلم

دیدگاهتان را بنویسید