پشت پرده عشق گذشته مسی لو رفت



آنچه دیگران می خوانند:

لیونل مسی که جوایز بسیاری را به خاطر بازی های درخشان خود کسب کرده است، یکی از سلبریتی هایی است که پس از ازدواج به همسر و زندگی خود ارادت دارد. آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی یکی از جذاب ترین زنان جهان و بدون شک یکی از خوش شانس ترین زنان جهان است که این فرصت را داشته تا در زندگی فردی موفق مانند لیونل مسی حضور داشته باشد.

حتما می دانید که «لیونل مسی» و همسرش «آنتونلا» از کودکی همدیگر را می شناختند و از دوران کودکی هم تیمی بودند، اما این آشنایی چگونه آغاز شد؟

لیونل مسی

شاید خیلی ها این را ندانند، اما همسر لیونل مسی پسر عموی دوست دوران کودکی مسی، لوکاس اسکالیا بود که او هم فوتبال بازی می کرد. همانطور که اشاره شد؛ یعنی “لیونل مسی” معروف با پسر عمویش “آنتونلا” یعنی همسر فعلی اش دوست بود و این دو نفر از این طریق با هم آشنا شدند که قبل از ستاره شدن لیونل مسی در فوتبال بود.

اولین باری که “لیونل مسی” همسرش را دید، کودک بود و از آن زمان با هم بازی کردند و این دوستی سال ها ادامه داشت و بعدها به ازدواج آنها ختم شد. به قول خودشان از پنج سالگی همدیگر را می شناسند.

ازدواج آنها در 30 ژوئن 2017 انجام شد که مراسم بسیار مجلل و باشکوهی بود، اکنون آنها دارای 3 پسر به نام های تیاگو، چیرو و متئو هستند.

بیشتر بخوانید  درخواست باورنکردنی دو ستاره از پرسپولیس

داستان این دو بسیار طولانی است و با هم توانستند رویاهای خود را دنبال کنند. البته در دوران نوجوانی جدایی کوتاهی بین آنها رخ داد، اما آنها دوباره به هم رسیدند.

نقطه عطف آشنایی آنها زمانی بود که دوست صمیمی آنتونلا در یک تصادف جان خود را از دست داد و لیونل مسی همچنان به آرژانتین رفت تا در این شرایط سخت در کنار آنتونلا باشد و او را دلداری دهد سپس آنتونلا متوجه شد که لیونل مسی فرد مناسبی برای اوست.


دیدگاهتان را بنویسید