پشت پرده جدای مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی فاش شد



آنچه دیگران می خوانند:

بهنوش طباطبایی وی متولد 7 اردیبهشت 1360 است. بهنوش طباطبایی در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. بهنوش طباطبایی که از کودکی به بازیگری علاقه داشت، تحصیلات خود را تا فارغ التحصیلی در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد. بهنوش طباطبایی دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

    بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل حدود 5 سال و چند ماه با فراز و نشیب هایی با هم زندگی کردند، اما حذف عکس های مشترک این زوج در صفحه اینستاگرامشان تردیدهایی را در مورد این دو نفر ایجاد کرد و ماجرای جدایی آنها قوت گرفت.

بهنوش طباطبایی متولد 7 اردیبهشت 1360 است. بهنوش طباطبایی در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. بهنوش طباطبایی که از کودکی به بازیگری علاقه داشت، تحصیلات خود را تا فارغ التحصیلی در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد. بهنوش طباطبایی دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در 7 اردیبهشت 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی یک خواهر به نام تینوش نیز دارد. تحصیلات بهنوش طباطبایی دارای مدرک مهندسی کامپیوتر است و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است.

بهنوش طباطبایی که از کودکی به بازیگری علاقه داشت. او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ در سریال یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف در بین مردم به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید کارخانه ای ساینا و کوییک اعلام شد

بهنوش طباطبایی

وضعیت تأهل بهنوش طباطبایی:

بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۸۸ با مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. ازدواج آنها پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 2014 به طلاق منجر شد، آنها در سکوت از یکدیگر جدا شدند.

داستان ازدواج و جدایی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان پس از چند سال منجر به جدایی آنها شد. آشنایی این دو هنرمند به سال 1364 باز می گردد که در فیلم مصائب دوشیزه بازی کردند.

این زوج هنری از اسفند سال 89 زندگی مشترک خود را آغاز کردند اما این زندگی چند سال بیشتر دوام نیاورد و در سال 95 این زوج در رسانه ها اعلام کردند که در حال جدایی هستند.

بهنوش طباطبایی

اولین حضور بهنوشا طباطبایی در سینما و تلویزیون

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 1356 در سریال یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف در بین مردم به شهرت رسید. این هنرمند پس از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی به ایفای نقش پرداخت اما نقش او در سریال هایی مانند مسافرانی از هند، عشق گمشده، پیله تابستان، گل های گرمسیری، در راه زاینده رود و میکائیل در بین مردم شهرت بیشتری یافت. .

جرقه بازیگری مهرآوه شریفی یا بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف این روزهای سینما و تلویزیون از کودکی به بازیگری علاقه نشان داد و در واقع با تماشای مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری را در او شعله ور کرد.

مهراوه شریفینی دوست دبستانی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت بازیگری مهراوه و عکس هایی که به همکلاسی هایش نشان می داد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را گرفت تا در کودکی وارد دنیای بازیگری شود.

بیشتر بخوانید  بازار عجیب رحم اجاره‌ای | قیمت‌ها تا ۹۰۰ میلیون هم می‌رسد!

علایق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش دارد و در اوقات فراغت خود علاوه بر مطالعه کتاب به ورزش نیز می پردازد و در دوره ورزشی حرفه ای زیر نظر مربی شرکت می کند. این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی دارد.

بهنوش طباطبایی

فیلم های بهنوش طباطبایی

داستان نیمروز: مسیرهای خون (2017)

گلمرضا تختی (1396)

لابی (2015)

زیر سقف دودی (2015)

سیانور (2014)

شادی، عشق، بدبختی (2013)

داستان عشق پدرم (2013)

Steps to Mania (2018)

آزادراچ (1389)

پوست موز (1387)

کلاغ پردار (2016)

پسران آجری (2016)

Damsels of Sorrows (2006)

سریال تلویزیونی بهنوش طباطبایی

1377 یونس (محمدرضا کلگی)

1378 کوی دامون (عباس رنجبر)

1381 نواروس (بیان میرباقری)

1382 مسافر از هند (قاسم جعفری)

عشق گمشده 2013 (حسین سهیلی زاده)

1384 گلوله های پرنده (حسین سهیلی زاده)

1387 گلهای گرمسیری (محمدمهدی عسگرپور)

1388 چاردیواری (سیروس مقدم)

1389 در مسیر زاینده رود (حسن فتحی)

1389 مختارنامه (داود میرباقری)

1390 فراموش شده (فریدون حسن پور)

2014 میکائیل (سیروس مقدم)

دلیل طلاق بهنوش طباطبایی

رابطه این زوج هنری پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1393 با طلاق به پایان رسید و این دو به آرامی از یکدیگر جدا شدند.

عدم درک و بحث های مداوم طولانی و بیهوده باعث شد در نهایت تصمیم به جدایی بگیریم.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی همسر سابقش را مسخره می کند

پدرم تنها مرد زندگیم که قلبش فقط برای عشق و نوازش می تپد، زبانش فقط از عشق و نوازش می گوید و دستانش فقط برای عشق و نوازش به سوی من دراز است.

بیشتر بخوانید  فال تاروت | فال تاروت امروز | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

خداوند از مردم و پدرانی که آداب عشق را می دانند حفظ کند و دنیا از این مردم پر شود…


دیدگاهتان را بنویسید