پشتیبانی از پروست برای فناوری برای کارآفرینی



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دکتر علی خیرالدین در نشست روسای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، تحقیقات و فناوری کشور اظهار کرد: ماده 38 قانون حمایت از دانش بنیان می گوید: وزارت علوم مجاز است در چارچوب قانون و مقررات نسبت به جذب و به کارگیری 300 نفر کارشناس اقدام کند.

وی افزود: مراحل اخذ مجوز جذب 300 نیروی متخصص برای کار در پارک های علم و فناوری در حال انجام است و بر اساس قانون سازمان برنامه و بودجه باید اعتبار و بودجه لازم را در چارچوب قانون و مقررات تامین کند.

خیرالدین توضیح داد: بند «ت» ماده 6 به وزارت علوم و وزارت بهداشت اجازه داد که پردیس های علم و فناوری را که ما ایجاد کردیم، مراکز رشدی است که قبلاً تأیید کرده بودیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وی ادامه داد: موافقت اولیه پارک تخصصی علم و فناوری و دانشگاه امام حسین(ع) را داده ایم، بنابراین سیاست ما افزایش تعداد پارک های علم و فناوری نیست، بلکه افزایش پارک های علم و فناوری خصوصی به To مورد علاقه ما است.

معاون وزیر علوم اضافه کرد: برای ایجاد مراکز رشد باید مسیر معاونت فناوری، هیات رئیسه و شورای گسترش آموزش عالی طی شود و معاون وزیر شرایط را در حدود یک هفته و در صورت تایید مجوز اولیه می دهد.

بیشتر بخوانید  تکذیب دستگیری صادق بوقی + توضیحات پلیس

دیدگاهتان را بنویسید