مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پس از 549 روز، این مرد بالاخره تاج را شکست داد! / نقاشی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، کووید روی زندگی 19 نفر در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. با این حال، همه، مانند دانلی هانتر، شهروند نیومکزیکو از ایالات متحده، ممکن است از بیماری عروق کرونر قلب رنج نبرده باشند. به گزارش CTV News، آقای هانتر 549 روز پس از تشخیص بیماری عروق کرونر قلب با این بیماری مبارزه کرد.

او از سپتامبر 2020 در بیمارستان بوده است. با این حال، پس از بیش از یک سال، هانتر سرانجام هفته گذشته به خانه خود در رازول، نیومکزیکو نقل مکان کرد. او در مدت اقامتش در بیمارستان از دستگاه تنفس مصنوعی (تنفس مصنوعی) استفاده کرد و بیش از یک سال با تاج مبارزه کرد. سرانجام، در 4 مارس، هانتر بهبود یافت و شکست خورده از کرونا به خانه بازگشت.

پس از بازگشت به خانه، خانواده، دوستان و اقوام از او استقبال گرمی کردند. بستگان شکارچی با بادکنک، گل و شیرینی از او استقبال کردند. بیماری عروق کرونر قلب هانتر زمانی که فرد معمولاً یک یا دو هفته یا در برخی موارد یک تا دو ماه را در بیمارستان سپری می کند، غیرشایع در نظر گرفته می شود.

به گزارش CNN، این مرد 43 ساله پس از تشخیص بیماری عروق کرونر قلب در 9 بیمارستان در آریزونا و نیومکزیکو بستری شد. او از سال 2020 روی دستگاه تنفسی کار می کند./ منبع: باشگاه خبرنگاران

بیشتر بخوانید  خودکشی دردناک مرد تهرانی در میدان تره بار
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *