پس از دریافت پیامک ، اساتید دانشگاه آزاد برای واکسیناسیون مراجعه کنند



محمد مهدی طهرانچی روز پنجشنبه در مصاحبه با دانشگاه و اداره آموزش و پرورش ایرنا افزود: اطلاعات اعضای هیئت علمی ، کارکنان و دانشجویان بر اساس سیستم آموزشی دانشگاه جمع آوری شده و وارد سیستم واکسیناسیون شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه پس از برنامه ریزی های لازم ابتدا از معلمان ، سپس کارمندان و دانشجویان از طریق پیامک دعوت به مراکز واکسیناسیون می کند.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: واکسیناسیون فقط برای اساتید نیست ، اساتید و سایر کارکنان دانشگاه نیز در اولویت واکسیناسیون هستند.

طهرانچی همچنین درباره افتتاح دانشگاه ها در ماه اکتبر گفت: این مسئله هنوز به گسترش تاجگذاری در کشور بستگی دارد ، اما تاکنون تصمیم گرفته شده است که کلاس های کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار شود.

وی افزود: پس از واکسیناسیون کامل دانش آموزان ، دوره های دیگر به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش ایرنا ، آغاز واکسیناسیون محافل دانشگاهی در کشور با حضور دکتر حریرچی و کارمندان وزارت بهداشت و دانشگاه در واحد تحقیقات دانشگاه آزاد انجام شد.

طهرانچی در این مراسم گفت: “واکسیناسیون جامعه دانشگاهی با اولویت دانشجویان و اعضای هیئت علمی از دانشگاه آزاد امروز آغاز می شود. طبق برنامه ریزی های انجام شده ، واکسیناسیون دانشجویان و اعضای هیئت علمی از این دانشگاه تا 6 نوامبر به پایان می رسد.”

وی افزود: پس از واکسیناسیون خانواده دانشگاه آزاد ، سایر قسمت های دانشگاه در مقاطع بالاتر در این مراکز واکسینه می شوند.

بیشتر بخوانید  رونمایی از قلم فضایی ریچارد برانسون امروز

دیدگاهتان را بنویسید