مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پسر 18 ساله پدر، مادر و برادرش را کشت!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پسر 18 ساله اعضای خانواده اش را کشت!

پسر 18 ساله ای که فکر می کرد والدینش برادر کوچکترش را بیشتر از او دوست دارند، در اقدامی جنون آمیز تمام اعضای خانواده اش را کشت.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران درباره جزئیات این جنایت گفت: نوجوان 18 ساله ای با ظاهر خون آلود و دست مجروح به کلانتری شاهد شهر شهریار مراجعه کرد. . سوم آبان ماه با مراجعه به منزل آنها اقدام به کشتن پدر، مادر و برادر کوچکتر خود کرد و پس از درگیری با وی از محل متواری شد و در همین راستا تیم ویژه ای از بازپرسان را در دستور کار قرار داد و شروع به عملیات کرد. تحقیق و بررسی. با حضور صحنه

وی گفت: اولین پرونده تشکیل و با دستور قضایی تحویل پلیس آگاهی شد که همگی بر اثر ضربات متعدد چاقو کشته شدند و اجساد برای تعیین علت دقیق به پزشکی قانونی منتقل شدند. مرگ به دستور منشی دادگاه

پناهگاه ادامه داد: با انتقال جسد، پلیس به تحقیق از کودک خانواده پرداخت که در حالتی مضطرب به پلیس گفت مردی با نقاب مشکی به زور وارد خانه آنها شده و قصد کشتن پدر و مادر و برادر کوچکترش را دارد. و در حالی که قصد کشتن او را داشت با او درگیر شد و قاتل از خانه فرار کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه اظهارات ضد و نقیض این نوجوان موجب شبهه پلیس شد، اظهار کرد: این نوجوان راز جنایت هولناک خود را فاش کرد و اعتراف کرد که خود خانواده اش را کشته است. .

بیشتر بخوانید  آخرین اخبار از وضعیت جسمانی همسر رضا ژیان شراره درشتی

وی درباره نحوه و انگیزه متهم گفت: به گفته متهم از مدت ها قبل چندین سناریو برای قتل خانواده اش در ذهن داشته و در روز سوم آبان با ورود تنها برادرش وارد خانه شده است. آنجا بود. خانه، به همین دلیل وارد عمل شد و با ضربات چاقو او را کشت. سپس منتظر آمد تا پدر و مادرش بیایند، ابتدا پدرش از سرکار به خانه آمد و او را با چاقو کشت و دقایقی بعد مادرش به محض ورود پسرش به خانه مورد حمله قرار گرفت و او را کشت. پس از ارتکاب جنایت، متهم با ضربات چاقو از ناحیه بازوی وی برخورد کرد و پس از پرتاب چاقو به کلانتری رفت و ادعای اصلی را درباره علت قتل عنوان کرد.

سرپناه در خصوص انگیزه این فرد نیز اظهار داشت: متهم دستگیر شده مدعی شد برادر 13 ساله خود را به دلیل ترجیح و تبعیض رفتاری پدر و مادرش به قتل رسانده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه متهم تست های سلامت روان را گذرانده است، گفت: شواهدی مبنی بر اختلال شخصیت در این فرد وجود دارد که البته باید منتظر تصمیم نهایی باشیم. ” نظر پزشکی قانونی».

به گفته وی، برای این فرد پرونده کیفری تشکیل شده و هم اکنون برای تحقیقات بیشتر در اختیار دادسرا قرار دارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *