پست کنایه دار حسن یزدانی



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: صبح بخیر او یک کشتی گیر ایرانی است. صبح بخیر کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم ایران با پیروزی 6 بر 2 مقابل دیوید تیلور آمریکایی با جبران شکست در دیدار پایانی بازی های المپیک توکیو به مقام قهرمانی جهان دست یافت. صبح بخیر کشتی را از 11 سالگی شروع کرد.صبح بخیر او در پست جدید خود در اینستاگرام نوشت: مهربان باش… شاید فردا نباشد…

صبح بخیر

دوران کودکی حسن جزدانی

حسن ایزدانی کشتی را از 11 سالگی شروع کرد و اولین مربی حسن ایزدانی حاج محمد اسماعیل پور بود، اما پس از حدود یک سال به طور بسیار جدی زیر نظر مسلمانان کشتی را ادامه داد و اکنون در کنار مسلم (مربی دوران کودکی) به دنبال تمرینات وی است.

مدال های حسن جزدانی از کودکی تا جوانی:

مدال برنز قهرمانی جوانان آسیا 2011 در دسته تا 50 کیلوگرم

مدال نقره مسابقات جهانی نوجوانان 2011 در دسته تا 50 کیلوگرم

مدال طلای قهرمانی جوانان آسیا 2014 در دسته تا 66 کیلوگرم

مدال طلای قهرمانی جوانان جهان 2014 در دسته 66 کیلوگرم

صبح بخیر

حسن ایزدانی کار خود را آغاز کرد

حسن جزدانی کشتی را از 11 سالگی در سال 1385 آغاز کرد. وی در سال 1390 به تیم ملی جوانان ایران پیوست و در مرداد 1390 با حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2011 در دسته 50 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. جزدانی 19 روز پس از کسب مدال برنز آسیا در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان شرکت کرد و با کسب عنوان دوم، مدال نقره مسابقات جهانی کشتی آزاد تا وزن 50 کیلوگرم را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید  همه چیز درباره فروش شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا

حسن جزدانی در خرداد 1393 به عنوان نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کرد و مقابل رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافت و به مدال طلا دست یافت. دو ماه بعد در مسابقات جهانی کشتی زیر 66 سال در زاگرب کرواسی شرکت کرد و قهرمان جوانان جهان شد. جزدانی پس از این قهرمانی در رده بزرگسالان حاضر شد و در لیگ برتر کشتی فرنگی ایران قهرمان وزن 70 کیلوگرم جهان، هاتاگ کابالوف از روسیه را شکست داد.

صبح بخیر

سالهای فعالیت حسن ایزدانی

سال 2015

جزدانی در اول فوریه 2015 در اولین تجربه خود در رده بزرگسالان در مسابقات جایزه بزرگ پاریس شرکت کرد و قهرمان شد. وی سپس در جام جهانی 2015 لس آنجلس که در فروردین 1394 برگزار شد شرکت کرد و به همراه سایر شهروندان ایرانی قهرمان جام جهانی شد. جزدانی اردیبهشت 1394 در رقابت های انتخاباتی تیم ملی کشتی آزاد ایران شرکت کرد و در اولین فینال مقابل مهدی تقوی قهرمان سابق جهان با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد. تقوی در فینال دوم مقابل جزدانی حاضر نشد و به این ترتیب جزدانی به عضویت تیم ملی بزرگسالان ایران در دسته 70 کیلوگرم برای مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2015 درآمد.

گل حسن جزدانی روی تخته

کشتی گیر حسن جزدانی: از اولین روزهایی که کشتی را شروع کردم به صورت حرفه ای با هدف رسیدن به بالاترین مقام کشتی کشتی گرفتم.

صبح بخیر

تحصیلات حسن جزدانی

کشتی گیر حسن ایزدانی دانشجوی دانشگاه آزاد سما و در حال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر است. او دارای مدرک مدیریت است.

بیشتر بخوانید  تعداد پروژه ها در آستانه افتتاح استان یزد قابل توجه است

حسن جزدانی در سال های اول کشتی

حسن جزدانی کشتی را از یازده سالگی در سال 1385 آغاز کرد. پس از چند سال در سال 2011 به عضویت تیم ملی جوانان ایران درآمد و در مرداد 1390 در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2011 شرکت کرد و در دسته 50 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. جزدانی 19 روز پس از کسب مدال برنز آسیا در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان شرکت کرد و با کسب عنوان دوم، مدال نقره مسابقات جهانی کشتی آزاد تا وزن 50 کیلوگرم را از آن خود کرد.

حسن جزدانی در خرداد 1393 به عنوان نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کرد و تمامی رقبا را شکست داد و به مدال طلا دست یافت. دو ماه بعد در مسابقات جهانی کشتی زیر 66 سال در زاگرب کرواسی شرکت کرد و قهرمان جوانان جهان شد. بعد از این قهرمانی جزدانی به رده سنی بزرگسالان آمد و در همان سال در لیگ برتر کشتی ایران قهرمان تا 70 کیلوگرم جهان، هاتگ کابلوف از روسیه را شکست داد.


دیدگاهتان را بنویسید