پست نسرین مقانلو درباره اُوردوز مرگبار با عاملی عجیب/ مصرف زیاد این عامل کار دست مغز می دهد! + فیلم



آنچه دیگران می خوانند:

نسرین موکانلو یکم تیرماه 1347 در تهران به دنیا آمد. نسرین موکانلو او بازیگری را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم زن بیشتر مورد توجه قرار گرفت. نسرین موکانلو او پس از بازی در فیلم Unforgiven چندین سال را در خارج از کشور گذراند. نسرین موکانلو سپس به ایران بازگشت و به بازیگری در سینما و تلویزیون ادامه داد. پست نسرین موکانلو در مورد اوردوز کشنده با عاملی عجیب سر و صدا به پا کرد متن ارسالی نسرین موکانلو را خواهید خواند.

یک روز خوب خواهد آمد

اما وقتی می آید، به شب عادت کرده ایم.

ممنون عزیزانم، ممنون

برای مهربانی و شفقت و پیام های عاشقانه شما، من

متاسفم که نمی توانم با تصویر و صدا از شما تشکر کنم، وضعیت جسمی و روحی خوبی ندارم، درد دلتنگی برای عزیزان هرگز شما را همان کسی که بودید، نمی کند، هیچ کدام از ما حال خوبی نداریم. روزها.

تسلیت به همه مادران داغدیده وطنم گرمی که هرگز سرد نمی شود.

در غم تو ای شریک من با تمام وجودم مریضم و اشک می ریزم اشکی که هیچ گاه قطع نمی شود و خنده ای که دیگر از اعماق وجودمان نمی آید ما زنده ایم اما دیگر زندگی نخواهیم کرد و ما به آرامی ذوب می شود تا روزی که معشوق، معشوق، بیایید آن را زنده کنیم.

بیشتر بخوانید  نگاهی به دانش بنیان های صنعت بیمه

نسرین موکانلو در برنامه استعدادیابی تلویزیونی با اجرای شرکت کننده ای که به یاد پدرش بود، اشک ریخت. موکانلو به تازگی پدرش را به دلیل بیماری کرونا از دست داده است. اگرچه در پایان این برنامه نسرین موکانلو با رای مثبت به شرکت کننده صندلی خود را ترک کرد، اما کاربران فضای مجازی احساس می کنند استفاده از این نسخه می تواند احساسات هر فردی را جریحه دار کند و شرکت کننده حق استفاده از این نسخه را نداشته است.

ارشیا، پسرم بیست سال پیش

اینطوری خدا یک شب به ما داد و بعد از چهار سال برادرت.

هدیه ای که نمی توان روی آن قیمت گذاشت

سربلند و شاد باشید پسران مهربانم

نسرین موکانلو

بیوگرافی نسرین موکانلو:

نسرین موکانلو در 10 تیر 1347 در تهران به دنیا آمد. او فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. خواهر نسرین موکانلو در آمریکا زندگی می کند و برادرش مربی رده بالای تکواندو است. مادرش قبل از انقلاب در تئاتر کار می کرد.

خانواده نسرین موکانلو (همسر و پسران) در آمریکا زندگی می کنند. برای ملاقات با خانواده اش یا به آمریکا می رود یا خانواده اش به ایران می آیند. او دو پسر به نام های ارشیا و آرین دارد که در آمریکا به دنیا آمده و در آنجا بزرگ شده اند.

نسرین موکانلو کار خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم زن بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم Unforgiven چندین سال را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و به بازیگری در سینما و تلویزیون ادامه داد. بازی در فیلم «مهمان مامان» او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد.

بیشتر بخوانید  دانلود قسمت هفتم سریال زخم با کیفیت Full HD

ماجرای ازدواج نسرین موکانلو

ماجرای ازدواج من در فیلم «زن» آقای فخیم زاده بود که به خاطر نامش سرنوشت من را رقم زد و ما در همان بن بست ساختنش بودیم که برای خواستگاری به خانه ما آمدند و بعد از ۵. -6 سال کار مداوم در زمینه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

البته سالی یک بار به ایران می آمدم و کارهایی را به صورت متناوب انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قدری» که در زمان بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که این اتفاق افتاد. با «فرهاد اصلانی جم» و «دکتر عزیزی بازی کردم» ازدواج فرصتی برای محک زدن خودم در ازدواج عاشق شدم و فکر کردم این بهترین فرصت است تا خودم را محک بزنم که آیا می توانم از چیزی که دوست دارم دور باشم. برای مدتی یا نه، آن 10 سال برایم خیلی سخت بود؛ دلم برای غربت تنگ شده بود، شب‌ها برنامه پرسپکتیو را تماشا می‌کردم، همکارانم را تماشا می‌کردم و گریه می‌کردم.

بازگشت نسرین موکانلو به ایران:

10 سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و به او گفتم که چقدر دلم برای کارم تنگ شده و دوست دارم، خوشبختانه او قبول کرد که با بچه ها به ایران برگردد تا بتوانم بدون نگرانی و استرس کار کنم.

«دختری در قفس» آقای صالح میرزایی اولین فیلم من بعد از آن دوره بود و بعد از آن برای بازی در سریال «مسافری از هند» دعوت شدم.

بیوگرافی کمال خلیلیان همسر نسرین موکانلو:

بیشتر بخوانید  پایان کار مدیریت شهری شیراز با افتتاح سنگ فرش خیابان ارم

کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال، قهرمان جوانان آسیا، عضویت در باشگاه های اهواز کارینا، پاس و تاج و همسر نسرین موکانلو بازیگر کشورمان است.

نسرین موکانلو

فیلم های نسرین موکانلو:

سینمایی:

– پ22 – حسین قاسمی جامی – 1393

– روزی روزگاری عشق و خیانت – دیوید بیدل – 1392

– گناهکاران – فرمرز هاروکان – 1391

– بدون اجازه – مرتضی هرندی – 1390

– جاده بهشت ​​- مهدی صباغ زاده – 1390

– تأثیرگذار – احمد کاوری و مهدی فیوضی – 1386

– سوپراستار – تهمینا میلانی – 1386

– مهوش – محمد درمنس – 1385

– مهمان مامان – داریوش مهرجویی – 1392

– دختر در قفس – کدالله سهل میرزایی – 1380

– بن بست (فیلم کوتاه) – عسگر نعیمی – 1378

– نابخشودنی – ایرج کادری – 1375

– همسر – مهدی فهیم زاده – ۱۳۷۲

– همه دخترانم – اسماعیل سلطانیان – 1372

– بازی – تورج منصوری – 1372

– امید – حبیب کاوش – 1371

– قربانی – رسول صدر عاملی – 1370

– دو نیمه سیب – کیانوش عیاری – 1370


دیدگاهتان را بنویسید