پست عجیب بهنوش بختیاری



آنچه دیگران می خوانند:

بهنوش بختیاری وی فارغ التحصیل رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال 1394 برای بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. بهنوش بختیاری او یک بازیگر پرحاشیه سینما است. بهنوش بختیاری او در اینستاگرام خود فعالیت های زیادی دارد. عکس های بیشتر بهنوش بختیاری می بینید

بهنوش بختیاری

بهنوش بهتیاری ۱

بهنوش بختیاری در کودکی

بهرام پدر بهنوش بهتیاری اصالتاً بهتیاری و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر یک بازیگر زن تهرانی است. مادر بهنوس بهتیاری تنها 13 یا 14 سال داشت که زندگی مشترکشان را آغاز کردند. .

بهنوش بختیاریماجرای انتساب عکس های مختلف به همسر بهنوس بهتیاری

بهنوش بختیاری بارها از عدم علاقه همسرش به گذاشتن عکس در برنامه های مختلف و انتشار پست های متعدد در اینستاگرام صحبت کرده است، اما همسر این بازیگر با تصاویر مختلفی اعتبار داشته است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

داستان بی فرزندی بهنوش بختیاری و رفاه کودک بهزیستی

بهنوش بهتیاری در سال 94 بهترین بازیگر نقش اول مرد محله گل و بلبل شد و مهمان برنامه سه ستاره احسان علیکانی بود. این هنرمند در این برنامه راز مادر نشدن خود را فاش کرد و گفت که شانسی برای داشتن فرزند به تنهایی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  استعفای نخست وزیر بنگلادش | تشکیل دولت موقت در بنگلادش

یک سال بعد این هنرمند اعلام کرد که دختر را به فرزندی قبول خواهد کرد اما بعداً اعلام کرد که این امکان وجود ندارد زیرا همسرش با کودک ارتباطی ندارد و این بازیگر تنها سرپرست دختر در حمایت اجتماعی است.

یگانه، حنانه و مبینا سه دختر خوانده بهنوش بختیاری به سرپرستی یک بازیگر زن هستند.

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون است

بهنوش بختیاری حامی ترنس های ایرانی است و در کنار فعالیت های هنری، این فعالیت اجتماعی را جدی می گیرد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگری را در سینما و تلویزیون آغاز کرد

بهنوش بهتیاری قبل از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی روی صحنه کار می کرد و بدین ترتیب وارد دنیای سینما شد. این بازیگر در دوران منشی گری خود یک دوره یک ساله را در تئاتر زیر نظر مهتاب نصیرپور بازیگر کشورمان گذراند.

بهنوش بهتیاری که با بازی منشی روی صحنه آرزوی بازیگری را داشت، اولین بار در سال 1354 در سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان به ایفای نقش پرداخت.

پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاجدی اولین تجربه بازیگری بهنوش بهتیاری در سینما در سال ۱۳۵۵ بود.

بهنوش بختیاری

عکسی قدیمی از بهنوش بهتیاری در فیلم پشت دیوار شب

بهنوش بختیاری در فیلم هایی چون مهمان مامان، روایت سه گانه، انتخاب، ازدواج صورتی و این آهنگ عاشقانه نیست به عنوان منشی حضور داشته است.

بهنوش بختیاری در دنیای اجرا

بهنوس بهتیاری علاوه بر تجربه بازیگری و منشی روی صحنه، به عنوان مجری نیز فعالیت داشت.

برنامه آبرنگ به خاطرات زیبا و شوخی های جالب مردم اختصاص داشت و یکی از تجربیات بهنوش بهتیاری در دنیای اجرا بود.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

شکلات تلخ با ساختاری طنز مسائل و مشکلات اجتماعی را مطرح می کند و بهنوش بهتیاری در این مستند به کارگردانی شاهین صمدپور به عنوان مجری حضور داشت.


دیدگاهتان را بنویسید