پزشک آمریکایی: جو بایدن با بیماری جدی روبرو است



به گزارش روز یکشنبه دیلی میل آنلاین ، رانی جکسون ، یکی از 14 جمهوری خواهی که خواستار معاینه پزشکی جامع رئیس جمهور آمریکا شد ، همچنین اعلام کرد که اگر بایدن استعفا ندهد ، وی در 25 قانون ایالات متحده قرار می گیرد. بی کفایتی بایدن را تأیید می کند.
قانون بیست و پنجم ایالات متحده در هنگام مرگ رئیس جمهور ، استعفا یا تأیید عدم صلاحیت وی اعمال می شود.
وی به یک برنامه تلویزیونی گفت: “بایدن با یک مشکل جدی روبرو است و وضعیت او بدتر خواهد شد.” این دیگر رسوایی ندارد. او گیج شده و گمشده به نظر می رسد. او بندرت می تواند یک جمله مداوم و کامل را بگوید. بایدن باید یک آزمایش جامع انجام دهد و نتایج را منتشر کند.
وی با انتقاد از ریاکاری منتقدان ترامپ ، که از وی خواستند آزمایش سلامتی کند ، گفت آنها اکنون سکوت کرده اند.
در اوایل این ماه ، جکسون با اشاره به فراموشی و پاسخ های گیج کننده ، رفتار بایدن را نگران کننده توصیف کرد. این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اشتباهات بایدن ، که به ویژگی شخصیتی وی تبدیل شده ، نشانه زوال ذهنی نیست ، بلکه رفتار غیر معمول رئیس جمهور آمریکا است.
اظهارات نماینده جمهوری خواه در مجلس یک روز پس از آن است که بایدن ، که زبانی لکنت زبان دارد ، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در تالار شهر اوهایو چندین بار لکنت زبان کرد و به سختی توانست به س questionsالات پاسخ دهد.
در ماه های اخیر ، منتقدان رئیس جمهور موارد مختلف حواس پرتی را از جمله فراموش کردن نام وزیر دفاع هنگام پاسخ به س answالات ، سکوت طولانی مدت و رفتارهای عجیب در کنفرانس خبری کاخ سفید ذکر کرده اند.

بیشتر بخوانید  ورزش شاهرخ استخری بدون افت فشار !

دیدگاهتان را بنویسید