پروژه کتاب سال 1400 در کرمانشاه آغاز به کار کرد



به گزارش ایرنا ، بهرام فاضلی زاد روز سه شنبه با بیان اینکه اجرای این طرح و فروش کتاب با تخفیف در کرمانشاه مردم را به مطالعه ترغیب می کند ، گفت: هر کرمانشاهی می تواند با 20 درصد تخفیف تا سقف 300 هزار تومان در این طرح شرکت کند. خرید از کتابفروشی های استانی.

وی بر افزایش برنامه های فصلی فروش کتاب برای افزایش سرانه مطالعه در استان تأکید کرد و افزود: کتابفروشی هایی که در برنامه های قبلی توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها مشارکت داشتند برای شرکت در طرح “کتاب تابستان 1400” مجبور به ثبت نام مجدد نبودند. پنل کاربری آنها شرایط مشارکت در طرح را تأیید می کند و اطلاعات آنها را ویرایش و کنترل می کند.

خانه کتاب و ادبیات در ایران با حمایت معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی تسهیلاتی را در قالب یارانه برای خرید مستقیم کتاب به خریداران کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور جهت تقویت فراهم می کند. صنعت کتاب ، بازاریابی و ترویج کتابخوانی. در همین راستا ، کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارند می توانند پس از ثبت نام ، کتاب های خود را که مطابق با شرایط خاص مخاطبان است ، بفروشند.

هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (برنامه های فروش فصلی کتاب) با عنوان “تابستان 1400 کتاب” از 9 تا 15 آگوست در کتابفروشی های عضو این طرح در سراسر کشور برگزار می شود. همچنین مطالبات کتابفروشی های عضو طرح Spring Book 1400 قبل از شروع طرح تابستان کتاب پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  افزایش ناگهانی قیمت برنج در بازار امروز + جزئیات

دیدگاهتان را بنویسید