پروژه نذر آب نقش بسزایی در حفظ مردم منطقه دارد



ایسنا / خراسان جنوبی امام جمعه شهر نبندان گفت: اجرای طرح نذر آب در سال گذشته امید را برانگیخته و مردم منطقه را نگه داشته است.

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی ، امروز یکشنبه 20 تیر در جلسه ای با مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خدمات در تمام نقاط استان مورد نیاز است اما ارائه خدمات در شهرستان نهبندان ضروری است اولویت لازم ، بسیاری از علل و مشکلات

به گزارش ایسنا ، وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 100 روستای شهر نبندان از طریق مخزن آب رسانی می شوند ، افزود: اجرای طرح نذر آب طی یک سال گذشته امیدها را برانگیخته و مردم را در این منطقه نگه داشته است.

امام جمعه نهبندان گفت: هرچه خدمات آب در منطقه بیشتر ارائه شود ، خیر و برکت بیشتری برای کل استان به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: خانه های هلال مهمترین ظرفیت جمعیت هلال احمر برای دستیابی به جامعه پایدار است و ایجاد این خانه ها گام مثبت و خوبی است.

کمک 100 میلیون تومانی برای تأمین آب پایدار در روستاهای نهبندان

محمدرضا رضایی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز در این نشست افزود: فلسفه جمعیت هلال احمر کاهش درد انسان و خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اجرای طرح نذورات آبی جمعیت هلال احمر در روستاهای فقیرنشین و کم آب استان افزود: در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در این زمینه در شهرستان نبندان ».

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم نهبندان از کمبود آب رنج می برند ، گفت: در تلاشیم بیشتر بودجه و کمک های مالی برای اجرای پروژه های پایدار آب در مناطق واجد شرایط افزایش دهیم. “

بیشتر بخوانید  مجیدی: به دلیل گل نخوردن / بدست آوردن آنچه می خواستم یک جایزه مضاعف اعطا می کنم - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

وی با بیان اینکه با توجه به قول مساعد شرکت صنعتی برای تولید مواد نسوز ، این شرکت سالانه 200 میلیون تن برای تأمین آب روستاهای فقیرنشین استان تأمین خواهد کرد و گفت: از این میزان 100 میلیون تن به شهرستان کمک می کند نبندان در آبرسانی. پایدار در نظر گرفته می شود.

رضایی با بیان اینکه بودجه کمک های بهداشتی در منطقه نهبندان را به میزان قابل توجهی افزایش داده ایم ، افزود: به منظور اجرای بهتر پروژه های حمایتی و معرفی مردم به هلال احمر ، خانه های هلال احمر در روستاها راه اندازی شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید