پروژه “ماه آنلاین و جدید 2” شروع می شود / جزئیات یک رویداد موسیقی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران ، پوسترها و گرافیک های پروژه کنسرت آنلاین “آنلاین ماه نوا 2” که به همت انجمن موسیقی ایران و با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی برگزار شده است ، در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

این مجموعه نمایش به صورت آنلاین و توسط انجمن موسیقی ایران و با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و با حمایت دفتر موسیقی برگزار می شود.

برنامه و برنامه اجراها علاوه بر سیستم عامل های پخش بعداً اعلام خواهد شد.

طراحی گرافیکی پوستر این برنامه توسط بن استودیو ساخته شده است و موسیقی مورد استفاده در گرافیک حرکت نیز بخشی از رنگ مجموعه طهماسبی است.

این فصل از برنامه ها در سه دوره توسط انجمن موسیقی ایران برنامه ریزی می شود و ماهانه اجرا می شود. در این دوره ، برنامه برنامه شامل انواع موسیقی ، از جمله موسیقی کلاسیک ساز ، منطقه ای و غربی است ، به منظور استفاده از حداکثر ظرفیت مجریان موسیقی برای سه دوره.

این مجموعه کنسرت آنلاین در ژوئن ، جولای و آگوست 1400 به صورت برنامه پخش خواهد شد.

اولین دوره از یک سری کنسرت موسیقی دستگاهی آنلاین به مدت پنج شب از 16 تا 20 اوت با تمرکز بر موسیقی با کلمات در تالار رودکی ، اولین کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی از 23 تا 26 اوت کنسرت در بازار بزرگ در ایران و دومین دوره کنسرتهای آنلاین موسیقی ایرانی از 27 تا 30 آذر 1399 در تالار رودکی برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان این نوع موسیقی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  آمیکرون را با این نوشیدنی طلایی پذیرایی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید