پرونده 876 تخلف صنفی در کردستان / افشای 236 میلیارد ریال تخلف در سه ماهه نخست سال جاری


فرزاد سردارزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندای ، با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال 31605 مورد بازرسی در استان انجام شده است اظهار داشت: تاکنون 876 پرونده تشکیل شده و 992 مورد کلاهبرداری شناسایی شده است.

نظارت و بازرسی از کالاهای اساسی و اساسی مردم را از جمله برنامه های اولویت دار صنعت و معدن می داند و می افزاید: کالاهایی مانند کره ، برنج ، شکر ، شکر ، تخم مرغ ، نان ، میوه و سبزیجات ، آماده سازی و پوشاک از جمله کالاهای اصلی و اولویت دار مردم.

شناسایی 38 میلیارد و 71 میلیون ریال اغتشاشات در بازار

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت ، معدن و تجارت استان کردستان اذعان داشت: در این مدت با همکاری مشترک سازمان صمت ، پلیس ، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی 466 گشت مشترک به عنوان تحریف بازار شناخته شدند.

سردارزاده یادآور شد: نتیجه این گشت مشترک منجر به 90 مورد تخلف و ایجاد 88 پرونده شده است.

وی تعداد شکایات مردمی امروز را 203 مورد عنوان کرد و افزود: ارزش شکایات مردمی سه میلیارد ریال بود که باید در جلسه دادرسی رسیدگی شود. مجازات های دولت ارسال شد.

سردارزاده افزود: در این مدت تاکنون 498 مورد بازرسی مستقل و 62 مورد بازرسی انجام شده است در قالب گشت مشترک انبارها و مراکز ذخیره سازی انجام شد که منجر به ایجاد 43 مورد تخلف شد.

وی ارزش پرونده های تخلف را تحت عنوان “انباشت ، پنهان کاری و عرضه خارج از خط” 214 میلیارد ریال ذکر کرد و تصریح کرد: این پرونده ها برای بررسی تحریم های دولت ارسال شده است.

بیشتر بخوانید  فوری؛ قیمت جدید زعفران ایرانی اعلام شد+ جدول

گران فروشی ، فروش با قیمت پایین و وارد نکردن قیمت مهمترین تحریف بازار است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت باید با شماره 124 تماس بگیرند.

انتهای پیام / 2330/85


دیدگاهتان را بنویسید