پروتکل های سخت ژاپن معادلات تیم ملی والیبال را نقض می کند / خستگی اردو تیم ملی والیبال



اولین گروه ورزشکاران ایرانی اعزامی به المپیک در فرودگاه توکیو برای چند ساعت معطل شدند و مشکلاتی را برای تیم ملی والیبال ایجاد کردند.

به گزارش ایسنا ، اولین گروه ورزشکاران المپیکی ایران شب گذشته تهران را به مقصد توکیو ترک کردند. ابتدا آنها به دوحه رفتند و پس از 2 ساعت از دوحه به توکیو سفر کردند. کاروان ایرانی امشب (یکشنبه ، 17 ژوئیه) وارد فرودگاه توکیو شد ، اما برای انجام کارهای لازم برای ترک فرودگاه حدود پنج یا شش ساعت تأخیر داشت.

امیر هوشبر ، رئیس تیم ملی والیبال با اشاره به تشریفات آزار دهنده میزبان برای ترک فرودگاه ، در وب سایت فدراسیون والیبال گفت: ساعت 19:00 امروز (یکشنبه) پرواز ما در فرودگاه توکیو فرود آمد ، اما تا ساعت 23:20 ، او مشغول تشریفات عزیمت بود. ما از فرودگاه بودیم. کاروان ایران همزمان با کاروان های المپیک ایرلند ، اسپانیا ، مصر و چندین کشور دیگر وارد توکیو شد و همه ما باید تشریفات مربوط به پروتکل های بهداشتی را انجام دهیم. همه تیم ها توسط PCR مورد آزمایش قرار گرفتند و آماده سازی نتایج آزمایش و ترک فرودگاه حدود 5 ساعت طول کشید. بچه ها به شدت خسته بودند. تشریفات آزار دهنده میزبان همه را نگران کرد اما چاره ای نبود. در حال حاضر ما مشکلی جز خستگی نداریم.

هوشوبار با اشاره به برنامه تیم ملی پس از حضور در دهکده ورزشکاران گفت: فرودگاه را به مقصد دهکده گیم ترک خواهیم کرد. طبق برنامه میزبان ، اولین جلسه تمرین تیم ملی از ساعت 17:00 فردا (دوشنبه ، 19 ژوئیه) برگزار می شود. با این وجود به دلیل خستگی بازیکنان ، تصمیم برای انجام این تمرین به نظر سرمربی تیم ملی ولادیمیر آلکنو بستگی دارد.

بیشتر بخوانید  اگه نمیدونی با میگو چه غذایی درست کنی ببین! | طرز تهیه میگو سوخاری چوبی +ویدئو

به گزارش ایسنا ، شرکت کنندگان در بازی های المپیک برای ترک فرودگاه و ورود به دهکده ورزشکاران باید 20 مرحله را پشت سر بگذارند که سرعت کاروان های المپیک در فرودگاه توکیو را کاهش می دهد. پیش از این تیم ملی والیبال ایران باید بازی های دوستانه ای را در توکیو انجام می داد اما با توجه به خستگی این تیم ، باید دید آیا الکنو تصمیم دارد بار دیگر بازی های تدارکاتی را برگزار کند یا خیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید