پروازها از استان های جنوبی به مشهد هنوز ادامه دارد


حسن جعفری در مصاحبه با آژانس فارس در مشهد در مورد آخرین وضعیت پروازها به مشهد در شرایط فعلی تاج ، گفت: کلیه دستورالعمل های ارائه شده توسط ستاد ملی و استانی ویروس کرونا به اطلاع برسانید که سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین فرودگاه مشهد باید پذیرش کنند.

وی با تأکید بر اینکه ما با ستاد تاج همکاری داریم ، ادامه داد: در حال حاضر پروازها به استانهای جنوبی مانند بندرعباس ، سیستان بلوچستان و بوشهر به مشهد در حال برقراری است و در صورت لغو این پروازها ، ستاد ملی تاج باید طرح. “

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در مشهد ، در مورد تست تاج و ثبت تست های مسافر در سیستم ماسک ، گفت: دانشگاه علوم پزشکی دماسنجی را در فرودگاه انجام می دهد ؛ اما نتایج آزمایشات در سیستم ماسک از مبدا بررسی می شود ، به این معنی که در صورت مثبت بودن آزمایش تاج گذاری ، از مسافرانی که قصد دارند از بندرعباس به مشهد سفر کنند ، جلوگیری می شود.

جعفری در مورد پروازهای خارجی افزود: پروازهای خارجی به مشهد نیز در حال برقراری است. اما پرونده در مورد کلیه مسافرانی است که از خارج از کشور وارد مشهد می شوند پروجکشن قرار داده شده.

وی در مورد برنامه فرودگاه مشهد در روزهای گدیر و گوربان گفت: ما در تصمیم گیری و صدور دستورالعمل با ستاد مبارزه با فساد کرونا همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  زنگ خطر کمبود ذرت با کاهش موجودی بنادر

دیدگاهتان را بنویسید