پرهیز از افراط و تفریط و حرکت بر محور عدالت شرط موفقیت در هر کاری است



مدیر عامل مؤسسه ملل در نشست تحلیل عملکرد منطقه و حوزه های انتخابیه که روز پنجشنبه 19 خرداد 1401 در مشهد مقدس برگزار شد، با تبریک میلاد امام رضا (ع) در حضور سایر معظم له. مقام معظم رهبری، مقام معظم رهبری و همکاران مؤسسه ملل را حرم امام رئوف نامیدند و تصریح کردند که اگر عنایت ویژه این امام و همت همکارانم نبود، موفقیتی حاصل نمی شد. (ع) همانطور که ما را تا این مرحله یاری کرده اند، همچنان از این نام و آبروی یکایک ما پاسداری می کنند تا آیندگان نیز از این جریان و حرکت مبارک بهره مند گردند.

هيئت‌الاسلام جوادي در حديثي از امام رضا (عليه‌السلام) نقل مي‌كند: «كسي از ما نيست كه دين خود را به خاطر دنياش مي‌فروشد و ما دينش را به خاطر دنياش نمي‌فروشيم». : (ع) و مسلمانان موظف به رعایت اعتدال در هر کاری هستند که شرط موفقیت و عاقبت به خیری در هر کاری است.

وی به مناسبت تقویت روحیه دینی و دینی در بین همکاران اظهار داشت: توجه به عنایات و مهربانی های خداوند و یادآوری شکر این نعمت ها و عنایت درونی از انحرافات و انحرافات جلوگیری می کند. تقویت روحیه دینی در بین همکاران از تضییع حقوق مشتریان کوشا و حتی انحرافات مالی جلوگیری می کند. دین با کم کاری، رشوه خواری و نقض حقوق بشر مخالف است. لباس و چهره تعیین کننده دین نیست شریعت کازی یا ابن ملجم مذهبی نبودند اما ظاهر مذهبی داشتند. دینداری انجام واجبات و پرهیز از حرام است. با همکاران در آن زمینه بیشتر کار کنید، زیرا توجه و هشدارهای کوچک اما به موقع از انحرافات بزرگ و قابل توجه جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید  3 تفاوت میان یخچال ساخت چین و کره LG با اختلاف قیمت 40 میلیون که کسی خبر ندارد! + ویدیو

وی در ادامه تصریح کرد: در دوره کنونی برای رسیدن به استقلال باید با زورگویان آن زمان مبارزه کرد و هزینه های مالی پرداخت کرد زیرا ملت شریف و بزرگ ایران مانند برخی کشورهای مزدور و مطیع منطقه تابع دولت نیستند. اما این ما هستیم که برای اعتلای نام ایران عزیز و اسلامیمان یکپارچه و یکپارچه تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل با تاکید بر اصل شوارهم فی الامر تصریح کرد: باید روحیه مشاوره را در کار بین اجزای گروه تقویت کنیم و بتوانیم سیستم مشاوره ای را بین ارکان موسسه نهادینه کنیم که نتیجه آن ارائه خدمات بهینه به مشتریان عزیز

وی با اشاره به فرصت سرمایه گذاری ویژه اعتماد ملل برای جذب سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی، گفت: با توجه به فرصت، باید بتوانیم با بازاریابی، ارائه خدمات مطلوب و آسان، سهم خود را در بازار افزایش دهیم و شرکت های جدید را جذب کنیم. شرکت ها درآمد مشترک و تقسیم نشده ایجاد خواهند کرد.

وی با تاکید بر اصل جانشین پروری گفت: سازمان های محکوم به شکست که در هر سمت و سمتی برنامه ریزی لازم را برای جانشینان ندارند لذا از همه کارکنان واحدها می خواهم تجربیات خود را به همگان انتقال دهند و اختیارات را به کارکنان تحت نظارت خود واگذار کنند. ” ما تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا بتوانیم با استفاده از تجربیات همدیگر خدمات مطلوبی را به اولیای مبارکه مشتریان عزیز ارائه دهیم.

حجت الاسلام جوادی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از دولت در اجرای طرح های اقتصادی گفت: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و نمی توانیم جزیره ای عمل کنیم. لذا ظرفیت ها را همانند گذشته در جهت توسعه اقتصادی واحدهای تولیدی، ایجاد مشاغل جدید که موجب تشویق تولید و افزایش توان اقتصادی مردم عزیز می شود، جهت دهی کنید.

بیشتر بخوانید  استاندار سیستان و بلوچستان روز خبرنگار را تبریک گفت

وی با بیان اینکه شرایط لازم برای استفاده از اینترنت بانک ایجاد شده است، گفت: این موسسه سرمایه گذاری خوبی برای بهره مندی از اینترنت بانک انجام داده است، لذا از همکاران می خواهد این خدمات را به خوبی به کاربران عزیز خود نشان دهند تا بتوانند به راحتی فعالیت های بانکی خود را با هم مقایسه کنند.

وی افزود: به عنوان یکی از بانک های سیستم بانکی با عملکرد خوب خود می توانیم جریانی را ایجاد کنیم که بتواند در اقتصاد کشور کارآمد باشد و این تاثیر باعث می شود که موسسه نتیجه و ثمره را حس کند.

مدیر اجرایی در پایان سخنان خود افزود: نتایج این جلسه را با برگزاری جلسات داخلی برای همکاران تشریح کنید تا همکاران در جریان سیاست های تدوین شده قرار گرفته و بر اساس آن عمل کنند.

در ادامه جلسه جناب آقای محمدرضا مروجی قائم مقام موسسه با تبریک ولادت امام رضا علیه السلام به چند نکته از جمله بحث افزایش اطلاعات بانکی همکاران در امور بانکی و تحلیل صورت های مالی پرداختند. که همکاران در شرکت های وابسته باید بتوانند توان مالی خود را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کنند، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و در جهت بهبود آنها گام بردارند.

در ادامه این جلسه معاونین، روسای مناطق و حوزه های انتخابیه نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در حاشیه این همایش از تعدادی از پروژه های عمرانی که با حمایت موسسه در حال اجراست بازدید کردند.

بیشتر بخوانید  قدیمی ترین مجسمه اروپایی در ایران کجاست + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید