مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پرفروش ترین کتاب های صوتی رمان ایرانی با موضوع عاشقانه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



کتاب رمان صوتی عاشقانه


پرفروش ترین کتاب های صوتی رمان و داستان ایرانی با مضمون عاشقانه عبارتند از:


1. کتاب صوتی یک عاشقانه آرام


کتاب رمان عاشقانه


ویژگی های کتاب رمان یک عاشقانه ی آرام:


  • از: نادر ابراهیمی

  • ناشر صوتی: نوین کتاب گویا

  • ناشر: انتشارات روزبهان


خلاصه داستان: کتاب یک عاشقانه آرام سرشار از جملات تاثیرگذار و ناب در باب عشق و عاشقانه زندگی کردن است. داستان روایتی از زندگی گیله‌ مردی معلم‌ مسلک و عاشق‌ پیشه که در سفری به منطقه آذربایجان دل به دختری زیبا می‌بندد که هر دو از جنبه سابقه فعالیت سیاسی با یکدیگر اتفاق نظر دارند.


«یک عاشقانه آرام» در واقع روند و مراحل و برنامه‌ریزی‌های زندگی مبتنی بر عشق دو شخصیت انقلابی و پرشور و حرارت را نشان می‌ دهد که یکی اهل گیلان و دیگری از دیار آذربایجان است.


نادر ابراهیمی در این کتاب نیز همچون دیگر آثارش در سینما، تلویزیون، شعر و ادبیات، تلفیقی از نگاه فلسفی و ذوق ادبی را با استفاده از تجربیات مختلفی که در عرصه‌ های مختلف داشته،‌ کنار هم گذاشته است.


او با نشان دادن رابطه‌ای متفاوت میان یک زوج، به دنبال بیان این موضوع بوده است که بزرگترین دشمن عشق، رخوت و عادت است و برای حفظ یک رابطه عاشقانه باید با این دو مبارزه کرد. زندگی عاشقانه، زندگی‌ ای است که در آن هیچ چیز به فردا واگذاشته نمی‌شود تا امروز خالی بماند و رنگ کهنگی بگیرد.


برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.


کتاب داستان


2. کتاب صوتی دالان بهشت


کتاب مذهبی


ویژگی های کتاب دالان بهشت:


  • از: نازی صفوی

  • ناشر صوتی: آوانامه

  • ناشر: انتشارات ققنوس


خلاصه داستان: داستان دالان بهشت روایت زندگی دختری است که بنا به تصمیم والدینش ازدواج می‌کند، اما به دلیل ناپختگی خیلی زود شکست می‌خورد و در طول سال‌های بعد به اشتباهاتش پی می‌برد. بعد از ماجراهایی دختر و پسر داستان، دوباره به هم می‌رسند و…


نازی صفوی در رمان دالان بهشت نشان داده، از سوژه‌ ای تا به این حد تکراری و کلیشه‌ ای می‌شود داستانی خوب و خواندنی درآورد. او در دالان بهشت با پرداخت خوب روحیات دختر توانسته کاری متفاوت ارائه بدهد.


دالان بهشت بیشتر یک کتاب آموزشی است تا رمان و داستان. قصه زندگی زنی است که با جهالت و نادانی، حسادت‌ های بی‌جا و افکار موهوم رابطه عاطفی‌ اش را با مرد مورد علاقه‌ اش به نابودی می‌ کشاند. نقطه قوت این کتاب تحلیل‌ های خود راوی از ندانم‌ کاری‌ هایش است.


برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.


کتاب درمورد سیاست


3. کتاب صوتی من خنگ‌ ترین دختر رو زمینم


کتاب رمان خارجی


ویژگی های کتاب من خنگ ترین دختر رو زمینم:


  • از: رویا هدایتی

  • ناشر صوتی: آوانامه

  • ناشر: انتشارات هیلا


خلاصه داستان: کتاب صوتی من خنگ‌ ترین دختر رو زمینم اثر رؤیا هدایتی از چهار داستان کوتاه به هم پیوسته و جالب تشکیل شده است. مهم‌ ترین داستان کتاب که خنگ‌ ترین دختر رو زمینم نام دارد، از زندگی یک دختر بچه دهه شصتی سخن می‌ گوید.


دخترکی با روحیات خاص و حساس خود با تنهایی‌ های پیرامونش رو به رو می‌ شود که پر از تخیلات کودکانه است. او چون قادر نیست در واقعیت اتفاقات را با ذهنیاتش تطبیق دهد در خیالاتش آن را آن‌ طور که می‌ خواهد می‌ سازد. سایر داستان‌ های این کتاب شامل خیابون درختی، گلابتون و بی‌ نام است.


برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.


کتاب آشپزی


4. کتاب صوتی چشم‌ هایش


کتاب کمک درسی


ویژگی های کتاب چشم هایش:


از: بزرگ علوی


خلاصه داستان: کتاب صوتی چشم‌ هایش، روایت عشق نافرجام زنی به نام فرنگیس، به استاد ماکان، نقاش زبردست و معروف شهر است که از زبان یکی از دوستداران ماکان بیان می‌ شود. استاد ماکان یک مبارز سیاسی علیه دیکتاتوری رضا شاه است و به دلیل فعالیت‌های سیاسی خود تبعید می‌شود و به طرز مشکوکی از دنیا می‌ رود.


حکومت برای بی‌ گناه نشان دادن خود در مرگ استاد ماکان، نمایشگاهی از آثار او برگزار می‌ کند. اما هجوم بی‌ سابقه‌ی مردم برای تماشای اثرها، حکومت را مجبور به تعطیلی نمایشگاه ‌می‌ کند.


برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.


کتاب عاشقانه


5. کتاب صوتی زیر آفتاب خوش خیال عصر


کتاب برای نابینایان


ویژگی های کتاب زیرِ آفتابِ خوش خیال عصر:


  • از: جیران گاهان

  • ناشر صوتی: رادیو گوشه

  • ناشر: نشر چشمه


خلاصه داستان: مونا دختری یهودی است که علیرغم عرف و دینی که دارد به پسری مسلمان به نام شهریار که استاد موسیقی است، علاقه‌مند می‌شود و همین موضوع موجب می‌ شود تا خانواده‌ اش او را طرد کنند. اما مونا از عشقش دست برنمی‌ دارد و به خاطر شهریار به ظاهر مسلمان شده و با او ازدواج می‌کند.


شهریار تمام تلاشش را برای شناخت بهتر فرهنگ خانواده مونا می‌ کند اما رفته رفته این تمایل به شناخت کم شده و جایش را به رفتاری آمرانه و مردسالارانه می‌ دهد.


پس از مدتی که از زندگی زناشویی مونا و شهریار می‌ گذرد دچار مشکلات زیادی می‌ شوند و رابطه‌ شان به جدایی ختم می‌ شود. مونا مجبور می‌ شود به تنهایی زندگی ‌کند و یک روز با تماس خواهرش و اطلاع از بیماری مادرشان غمگین‌ تر و تنهاتر از همیشه می‌ شود و شروع به مرور وقایع گذشته کند.


برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.


کتاب سیاسی


بیشتر بخوانید:


معرفی ۱۰ کتاب صوتی پرفروش از نویسندگان مشهور + خلاصه کتاب


. کتاب صوتی برزخ اما بهشت


کتاب علمی


ویژگی های کتاب برزخ اما بهشت:


  • از: نازی صفوی

  • ناشر صوتی: آوانامه

  • ناشر: انتشارات ققنوس


خلاصه داستان: برزخ اما بهشت تصویری از زندگی زنی به نام ماهنوش است با روحی زخم‌ خورده، که پس از پایان دادن به زندگی مشترک سراسر رنجبارش، به نزد خانواده‌اش باز می‌گردد تا در آن مامن مالوف، آلام گذشته‌اش را به فراموشی بسپارد.


غافل از این که تنهایی زن، رنج مضاعفی است که بر شمار زخم‌ های روحش می‌ افزاید. با این همه، این بار، روزگار جفاکار گویی بر آن است تا آرامش از دست رفته را با حضور عزیزانش به او بازگرداند.


در این هنگام دخترخاله‌ی ماهنوش، رعنا که حتی نسبت به خواهرهایش بیشتر احساس صمیمیت و راحتی می‌ کند همراه با دخترش کیمیا به ایران می‌ آید و وضعیت ماهنوش رو به بهبودی می‌ رود اما مدتی بعد مشخص می‌شود که رعنا سرطان دارد و بعد از مرگ رعنا، ماهنوش سرپرستی کیمیا، دختر رعنا را به عهده می‌گیرد، در این راه حسام، برادر رعنا و پسرخاله‌ی ماهنوش به او کمک می‌ کند و….


برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.


کتاب عارفانه


7. کتاب صوتی یک داستان عاشقانه


داستان عاشقانه


ویژگی های کتاب یک داستان عاشقانه:


  • از: زهره زاهدی

  • ناشر صوتی: انتشارات جیحون

  • ناشر: انتشارات کتاب سرای نیک


خلاصه داستان: بنفشه رستگار، دختر هنرمند پزشکی خوش‌ نام است که مادر خود را هنگام تولد از دست داده‌ است. او پدرش را نیز در سال‌ های جوانی از دست می‌دهد و برای ادامه تحصیل به انگلستان می‌ رود. آنجا احمد را ملاقات می‌کند و این آشنایی به ازدواج می‌ انجامد.


زندگی جدید با تمام دشواری‌ ها آغاز می‌ شود. احمد که دانشجوی پزشکی است تخصص خود را در رشته اطفال می‌ گیرد و آن دو به ایران بازمی‌ گردند. اما بنفشه با تغییرات زیادی در خانواده‌ اش رو‌به‌رو می‌ شود و خود را تنها احساس می‌ کند.


احمد دهقان همسایۀ دیوار به دیوار او بود، دانشجوی طب. پسری بود سالم و معقول، بارآمده در خانواده‌ ای متوسط و پایبند سنت‌ها. شش سال بود که در لندن درس می‌ خواند. تنها زندگی می‌ کرد، آلودۀ هیچ‌چیز نبود، ولخرجی نمی‌ کرد، حتی اگر پولی در بساط داشت.


برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.


دانلود رمان


8. کتاب صوتی خواب باران


دانلود رمان عاشقانه


ویژگی های کتاب خواب باران:


  • از: وجیهه سامانی

  • ناشر صوتی: قناری

  • ناشر: انتشارات کتابستان معرفت


خلاصه داستان: هما «شخصیت اصلی داستان» از بخت بدش در یک خانواده‌ از هم پاشیده و متلاشی زندگی می‌ کند. او می‌ خواهد با امیر، همکلاسی‌ اش ازدواج کند اما مشکلی بزرگ دارد: معتاد به مواد مخدر است و هنوز نتوانسته اعتیادش را ترک کند، به همین جهت از رسمی شدن رابطه‌ اش با امیر و خواستگاری فرار می‌ کند.


هما با خودش عهد کرده تا اعتیادش را ترک نکرده، وارد زندگی مشترک نشود ولی هر چه تلاش می‌ کند نمی‌ تواند به تنهایی از عهده این کار برآید، بنابراین تصمیم می‌ گیرد مسئله را با مادرش در میان بگذارد تا بتواند به کمک او از اعتیاد خلاص شود.


برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.


کتاب شعر


9. کتاب صوتی بازی آخر بانو


بهترین رمان سال


ویژگی های کتاب بازی آخر بانو:


  • از: بلقیس سلیمانی

  • ناشر صوتی: آوانامه

  • ناشر: انتشارات ققنوس


خلاصه داستان: کتاب صوتی «بازی آخر بانو» کتابی در زمینهٔ عشق، روایت و قدرت است که داستان آن در زمان رویدادهای سیاسی – اجتماعی دهه ۱۳۶۰ ایران اتفاق می‌ افتد و نقش اصلی و محوری آن با زنان است.


سلیمانی در رمان بازی آخر بانو انسان را در موقعیت‌های مختلف و خطیر مانند انسان در موقعیت انتخاب، انسان در موقعیت آزاد، انسان در موقعیت مرگ، یا در موقعیت قتل قرار داده و عکس‌ العمل او را بررسی می‌ کند.


عنصر بازی که در کتاب‌ های دیگر بلقیس سلیمانی نیز وجود دارد، به گفته او مفهومی است که به مفهوم جعل نزدیک است و جای بزرگی در زندگی دارد. انسان‌ها در هر زمان و موقعیتی نقشی بازی می‌کنند یا وادار به بازی نقشی می‌ شوند که بر حسب شرایط سخت تغییر می‌کند.


برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.


دانلود کتاب


10. کتاب صوتی عاشقی به سبک ون گوگ


رمان جدید


ویژگی های کتاب عاشقی به سبک ون گوگ:


  • از: محمدرضا شرفی خبوشان

  • ناشر صوتی: قناری

  • ناشر: انتشارات شهرستان ادب


خلاصه داستان: عاشقی به سبک ون‌ گوگ رمانی هیجان‌انگیز و حیرت‌آور است که با پرداختی هنرمندانه، ذهن یک نقاش معلول را واکاوی می‌کند. شخصیت اصلی این رمان پسری به نام البرز است که سرگذشتی پر رمز و راز دارد و با کنار هم قرار دادن رویدادها، شخصیت‌ها و اتفاق‌ها، در تلاش است که تکه گمشده‌ای از پازل زندگی خود کامل کند.


او از ناحیه یک پا دچار نقص مادرزادی است و در خانه یکی از فرماندهان ارتش شاهنشاهی به عنوان فرزند خدمتکار بزرگ شده و با دختر تیمسار، «نازلی»، هم بازی بوده و با گذشت زمان عاشق او شده است.


برای دریافت کتاب اینجا کلیک کنید.


کتاب جدید


بیشتر بخوانید:


معرفی ۲۵ رمان عاشقانه جدید و پرفروش ایرانی + خلاصه داستان


معرفی وخلاصه داستان رمان بر باد رفته


معرفی رمان عاشقانه من پیش از تو + خلاصه داستان


بیشتر بخوانید  52 متن تبریک تولد به دی ماهی ها
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *