پرسپولیس در آستانه ثبت رکورد ویژه



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس آخرین بار در تاریخ 8 آگوست سال گذشته در مسابقه فوتبال سال گذشته در ذوب آهن در ذوب آهن شکست خورد ، اما پس از آن پرسپولیس به هیچ تیم دیگری در تهران نباخت.

در آن یک سال ، پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال گذشته و بازی مقابل الوادا در لیگ قهرمانان امسال و در نهایت آلومینیوم اراک که همه خارج از تهران برگزار شد ، فقط به تیم هایی مانند الدحیل قطر و نماینده کره جنوبی باخت. همانطور که گفتیم ، پرسپولیس بعد از 2 بازی مقابل تراکتور و پیکان ، در صورت عدم شکست ، دوره شکست ناپذیری را به یک سال افزایش می دهد و با توجه به تعطیلی مسابقات این تیم ، احتمالاً این حد به طور خودکار به 14 ماه تا شروع مسابقات فوتبال افزایش می یابد سال آینده.

پرسپولیس پس از نهایی شدن قهرمانی خود در هفته های پایانی لیگ نوزدهم به ذوب آهن در تهران باخت. ذوب آهن با هدایت لوکا بوناچیچ سرمربی پرسپولیس را شکست داد و بقای خود در لیگ برتر را تأیید کرد. از آن زمان تاکنون پرسپولیس در تهران به هیچ تیمی باخته است. اگرچه این تیم در ضربات پنالتی دو بار مقابل استقلال شکست خورد و از جام حذف شد اما وقتی بازی با پنالتی به پایان رسید ، رکورد هر دو تیم یک تساوی را ثبت کرد و برد و باخت محسوب نمی شود.

بیشتر بخوانید: پسر آمیتا باچان از ورزشکاران المپیکی هند حمایت می کند

۲۵۳ ۲۵۱

بیشتر بخوانید  همه چیز برای داشتن پتوس حصیری شاداب و سرزنده

دیدگاهتان را بنویسید