پرسپولیس با برتری نسبت به آلومینیوم در رده های بالای لیگ باقی ماند



تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی 2-0 مقابل آلومینیوم آرک موقعیت خود را در بالای جدول تثبیت کرد.

به گزارش ایسنا ، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20:55 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیج رفت که این دیدار با برتری 2 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

شهریار مغانلو در دقیقه 24 و مهدی ترابی در دقیقه 34 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس قبل از بازی و هنگام گرم شدن مصدوم شد و فرجی جای او را در تیم گرفت.

نیمه اول

در طول 15 دقیقه ابتدایی این دیدار ، پرسپولیس یک بازی تهاجمی را در دستور کار خود داشت و می خواست در همان ابتدای گل به گل برسد ، اما عملکرد خوب مدافعان آلومینیوم اجازه نداد قرمزها به سمت چارچوب شوت بزنند. در این بین پرسپولیس در ضربات ایستگاهی یکی دو موقعیت خوب به دست آورد اما بازیکنانی مثل ترابی و آلیشیاه با دخالت مدافعان آلومینیوم به کرنر رفت.

در دقیقه 24 با حرکت خوب مهدی ترابی از سمت چپ و ارسال این بازیکن ، توپ در محوطه جریمه آلومینیوم به شهریار مغانلو رسید و این بازیکن با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد.

در دقیقه 34 با اشتباه مدافعان آلومینیوم ، شهریار مغانلو توپ را دزدید و سپس با یک پاس زیبا ، مهدی ترابی توپ را در محوطه جریمه آلومینیوم قرار داد و این بازیکن با یک ضربه پای راست گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

در دقیقه 44 پرسپولیس و شهریار مغانلو یک موقعیت خوب دیگر داشتند اما این بار ضربه مهاجم پرسپولیس توسط دروازه بان آلومینیوم مهار شد.

بیشتر بخوانید  آلودگی 404 نفر به ویروس کرونا و یک مورد مرگ در لرستان

نیمه دوم

در نیمه دوم این مسابقه ، سفیدپوشان آلومینیومی سعی داشتند حمله خود را بیشتر شروع کنند اما با گذشت دقایقی ، قرمزهای پرسپولیس عملکرد بهتری داشتند و بر بازی مسلط بودند. در دقیقه 54 و به دلیل اشتباه مدافعان آلومینیوم ، شهریار مغانلو یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت اما با ورود به محوطه جریمه آلومینیوم ، ضربه او با دخالت دروازه بان آلومینیوم به کرنر رفت.

در دقیقه 56 حامد پاکدل در اشتباه حامد لاک یک موقعیت عالی برای گلزنی بدست آورد اما ضربه او با پای راست از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 67 با یک پاس بلند ، آریاکیا فرصت خوبی داشت تا دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه 70 آلومینیج صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و معین عباسیان با ارسال توپ به سمت دروازه فرصت خوبی برای مهاجمان آلومینیج ایجاد کرد اما ضربه سر حامد پاکدل به اوت رفت.

اوه اوه … یک برخورد شدید بین دو بازیکن بهوجود میاد و داور سریعاً وارد صحنه میشه و به Saeed Aghaei از تیم FC در دقیقهی 80 یک کارت زرد نشون میده.

تیمی از پرسپولیس: حامد لک ، محمد حسین کنعانی زادگان ، فرشاد فرجی ، وحید امیری ، مهدی شیری ، میلا سرلک ، احمد نورالهی ، مهدی ترابی (77 سیامک نعمتی) ، احسان پهلوان ، شهریار آغادی. ))

کارکنان آلومینیوم: حسین پورامیدی ، محمد ایران پوریان ، رامین سلیمان زاده ، سید مهدی حسینی ، حامد پاکدل ، امید سینگ ، شاهین توکلی ، پوریا آریاکیا ، معین عباسیان ، اسماعیل شریفات (78 سعید وساممند) ، امیر محمد.

بیشتر بخوانید  رئیس مجلس نمایندگان کردستان: پارلمان از توسعه گردشگری حمایت می کند - کردستان نیوز - اخبار استانهای تسنیم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید