مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پرسپولیس انتقام منصوریان را گرفت

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20:55 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیج رفت و با دو امتیاز از موگانلو و ترابی با 58 امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفت.

گزارش بازی

در طول 15 دقیقه ابتدایی این دیدار ، پرسپولیس یک بازی تهاجمی را در دستور کار خود داشت و می خواست در همان ابتدای گل به گل برسد ، اما عملکرد خوب مدافعان آلومینیوم اجازه نداد قرمزها به سمت چارچوب شوت بزنند. در این بین پرسپولیس در ضربات ایستگاهی یکی دو موقعیت خوب به دست آورد اما بازیکنانی مثل ترابی و آلیشیاه با دخالت مدافعان آلومینیوم به کرنر رفت. در دقیقه 24 با حرکت خوب مهدی ترابی از سمت چپ و ارسال کاهش این بازیکن ، توپ در محوطه جریمه آلومینیوم به شهریار مغانلو رسید و این بازیکن با ضربه پای راست دروازه را باز کرد. در دقیقه 34 با اشتباه مدافعان آلومینیوم ، شهریار مغانلو توپ را دزدید و سپس با یک پاس زیبا ، مهدی ترابی توپ را در محوطه جریمه آلومینیوم قرار داد و این بازیکن با یک ضربه پای راست گل دوم تیم خود را به ثمر رساند. در دقیقه 44 پرسپولیس و شهریار مغانلو یک موقعیت خوب دیگر داشتند اما این بار ضربه مهاجم پرسپولیس توسط دروازه بان آلومینیوم مهار شد.

در دقیقه 53 ، پاس عمقی وحید امیری توسط شهریار مغانلو با سرعت زیاد به یک موقعیت جدی تبدیل شد و او در موقعیت تک به تک قرار گرفت که پورامیدی ضربه کرنر را زد. دو دقیقه بعد اشتباه حامد لاک نزدیک بود که به او دست بدهد اما حامد پاکدل از موقعیت عالی گلزنی استفاده نکرد و ضربه او نزدیک دروازه به تور دروازه برخورد کرد. در دقیقه 65 حسینی با ضربه سر پاس اریاکیا را به هوشماندا فرستاد و ضربه آکروباتیک مدافع اصلی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

ترکیب تخت جمشید: حامد لک ، محمد حسین کنعانی زادگان ، فرشاد فرجی ، وحید امیری ، مهدی شیری ، میلا سرلک ، احمد نورالهی ، مهدی ترابی ، احسان پهلوان ، شهریار مغانلو و امید عالیشاه.

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی ، محمد ایران پوریان ، رامین سلیمان زاده ، سید مهدی حسینی ، حامد پاکدل ، امید سینگ ، شاهین توکلی ، پوریا آریاکیا ، معین عباسیان ، اسماعیل شریفات ، امیر محمد هوشمند.

تراکتور یک – سیرجان گل گهر

تیم های فوتبال تراکتور تبریز و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ، امروز (شنبه) از ساعت 20:15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید. در نیمه اول بازی بسیار خوبی از هر دو تیم دیدیم اما هیچ یک از تیم ها نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. در نیمه دوم همین روند ادامه داشت و در پایان نیمه دوم شاگردان کالای نوی در گل گهر به تیر دروازه برخورد کردند اما تیم فیروز کریمی موفق شد در دقیقه 6 + 90 برای عباساده گل به ثمر برساند و میدان را با پیروزی ترک کرد. با این نتیجه تراکتور با 39 و گهر با 38 امتیاز به طور موقت در رده چهارم و پنجم قرار گرفتند.

سپاهان 4- صنعت نفت آبادان یک

دیدار تیم های سپاهان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 20:45 امروز (شنبه) در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار با برتری چهار بر یک شاگردان نویدکی به پایان رسید. در دقیقه 5 سوروس رفیع دریبل زد و مرکز شد به شهبازاده رسید و ضربه او وارد دروازه صنعت نفت شد تا تیم سپاهان یک گل زودهنگام به ثمر برساند. در دقیقه 36 نفوذ حسینی به قلب دفاع صنعت نفت و پاس سجاد شهبازاده به او باعث شد حسینی با گروسیان و ضربه او یکی یکی وارد دروازه صنعت نفت شود و اختلاف به دو گل برسد. بعد از این دو گل ، فشار شاگردان پورموسوی برای جبران یک گل روی دروازه سپاهانی افزایش یافت ، اما آنها تا پایان نیمه اول موفق نبودند. در آغاز نیمه دوم حملات نفتی ها ادامه داشت تا اینکه دقیقه 71 رضا خالقی فر توپ را از رقابت مهدی ، مدافع سپاهانی ها گرفت و “یک بر یک” را به پیروزی رساند. دروازه سپاهانی ها را باز کند و اختلاف را یک گل کند. سپاهان پس از این گل درب نفتی ها را تحت فشار قرار داد و در موقعیت فرزین گروسیان مانع از گلزنی سپاهان شد. در دقیقه 83 ارسال دانیل اسماعیلی فر به سجاد شهبازاده و ضربه او وارد دروازه صنعت نفت شد تا تیم سپاهان بتواند گل سوم را به ثمر برساند. در دقیقه چهارم وقت از روی ارسال دانیل اسماعیلی فر از روی کرنر و ضربه سر عزاتولا پورهاز سپاهانی از دست رفت ، آنها گل چهارم را به ثمر رساندند تا بازی با برتری گلزنی سپاهانی ها به پایان برسد. با این نتیجه سپاهانی 56 امتیاز کسب کرد و در کورس قهرمانی باقی ماند. از طرف دیگر ، با وجود این شکست ، نفتی ها با 33 امتیاز مقام دهم جدول را حفظ کردند.

بیشتر بخوانید  یک پیش بینی خوشحال کننده برای دارندگان بیت کوین

نتایج هفته بیست و هفتم

سایپا سفر – استقلال 2

تراکتور اول – گل گهر سیرجان صفر

سپاهان 4 – صنعت نفت آبادان یک

تخت جمشید 2 – آلومینیوم صفر اراک

پرسپولیس انتقام گرفت و هدایت کرد

پرسپولیس انتقام گرفت و هدایت کرد

پرسپولیس انتقام گرفت و هدایت کرد

پرسپولیس انتقام گرفت و هدایت کرد

پرسپولیس انتقام گرفت و هدایت کرد

بیشتر بخوانید: استقلال با دبل مطهری 50 امتیاز کسب کرد!

253 251

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *