پرسپولیس از رویارویی با استقلال در زمین می ترسد



به گزارش سلام نو به نقل از میزان، محمد نوازی درباره دیدار پیش رو استقلال مقابل صنعت نفت آبادان وی بیان کرد: استقلال بازی سختی را مقابل نفت آبادان برگزار خواهد کرد. چون به پایان لیگ نزدیک می شویم و تیم ها تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه بگیرند. استقلال در صدر جدول قرار دارد و به دنبال حفظ جایگاه خود است، بنابراین 3 امتیاز بازی با نفت آبادان ارزشمند است و بازیکنان نیز متوجه این موضوع هستند و تلاش مضاعفی برای پیروزی در این بازی انجام می دهند.

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال در خصوص نامه نگاری پرسپولیس وی با اشاره به نگرانی هایی که در مورد سبک داوری در لیگ وجود دارد، گفت: این طرز فکر افرادی است که نمی توانند در زمین نتیجه بگیرند و می خواهند تیم را به حاشیه برانند. آنها دوست دارند از روی زمین بلند شوند. چون از رویارویی با استقلال در زمین می ترسند. تیمی که نتیجه می خواهد باید تلاش کند.

استقلال در خصوص 9 بازی آینده و تلاش برای کسب امتیاز گفت: شرایط مسابقات به گونه ای است که تیم باید به هر نحوی نتیجه بگیرد. بازیکنان در هر پستی وظیفه دارند برای پیروزی این تیم بجنگند. بازیکنان دفاعی وظیفه دارند از دروازه دفاع کنند و مهاجمان باید تلاش کنند تا تیم به گل برسد و همه چیز به بازیکنان بستگی دارد تا روند رو به رشد استقلال تا پایان لیگ ادامه یابد.

نوازی برای پایان در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس شهرآورد پایتخت خاطرنشان کرد: استقلال قطعا می تواند دربی را برد. دربی همیشه با سایر بازی ها متفاوت بوده و سرنوشت تیم ها در این بازی را تعصب و علاقه بازیکنان به تیمشان رقم می زند. به نظر من حواشی در این دیدار تاثیرگذار است و تیم رقیب با ایجاد حاشیه و جو منفی مقابل استقلال به دنبال نتیجه گیری خارج از زمین است. استقلال تیم بزرگی است و اگر این حواشی را نگیریم برنده دربی می شویم

بیشتر بخوانید  با مدیر جنایی در هر سطح و موقعیتی به طور جدی برخورد کنید

دیدگاهتان را بنویسید