مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پردرآمدترین بازیگران سینمای ایران چه کسانی هستند + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پردرآمدترین بازیگران سینمای ایران بهار 98

دلگرم کننده: روزنامه «هفت صبح» در شماره امروز خود با بازیگران سینمای ایران که در بهار امسال درآمدزایی می کنند دیدار کرد.

این روزنامه به ترتیب نوید محمدزاده، پیمان یمشیدی و جواد عزتی را به عنوان بازیگرانی معرفی کرد که فیلم هایشان در سه ماهه اول سال می توانست بیشتر از سایرین درآمد داشته باشد. بخش هایی از این گزارش را در ادامه می خوانید:

نوید محمدزاده: مردی 32 میلیارد تومانی در بهار 98.

سهم 32 میلیارد تومانی نوید محمدزاده در فروش بهاره فیلم ها. «شش و نیم متر» با بازی خود حدود 27 میلیارد فروخت و «هندی ها» بیش از 5 میلیارد تومان! محمدزاده این روزها یکی از عوامل فروش فیلم است. نوید محمدزاده در اولین سکانس های «شش و نیم متر» به مخاطب می گوید با کدام شخصیت روبروست. او برای نشان دادن بخشی خنده دار از شخصیت ناصر، کنجکاوی ذاتی خود را وارد نقش کرد. همچنین یکی از جنبه های موفقیت «هندی ها» بازی متفاوت محمدزاده است. مردی معتبر که رفتار و گفتارش ترسناک است. او عاشق می شود و دلش می سوزد و ما او را در آن طرف می بینیم.

پیمان جمشیدی

در دومین اکران نوروزی «تگزاس 2» با بازی او به نمایش درآمد که هم اکنون 17 میلیارد تومان فروش دارد. او در اکران عید سعید فطر «ما همه با هم هستیم» را هم روی اکران داشت که حالا ۶ میلیارد تومان فروخته شده است. مجموع فروش دو فیلم جمشیدی 23 میلیارد تومان خواهد بود که مطمئنا با ادامه اکران فیلم های او این رقم افزایش خواهد یافت. جالب است که یمشیدی سهم زیادی در ایجاد خنده دارد.

بیشتر بخوانید  برد پرسپولیس در مقابل سایپا

موفق باشید

او بازیگر محبوب سینمای ماست که در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. جواد عزتی بلد است حتی در ضعیف ترین فیلم ها فرشش را از آب دربیاورد. بازی او در فصل بهار فیلم های چهار انگشت و ما همه با هم هستیم. اولی 10 میلیارد و 600 میلیون تومان و دومی 5 میلیارد و 750 میلیون تومان فروخت. بازی عزتی در «ما همه با هم هستیم» چندان طولانی نیست اما او نقش اصلی «چهار انگشت» را بازی می کند. این بازیگر ویژگی منحصر به فردی در خلق موقعیت های کمیک دارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *